עזרה | המרת אפליקציה
-
@יוזבד-2 כתב בעזרה | המרת אפליקציה:
האם יש אפשרות להמיר אפליקציה שעובדת באנדרואריד גבוה לאנדרואיד נמוך נניח מ7 ל4
https://mitmachim.top/topic/38184/מדריך-שינמוך-אפליקציה-לאנדרואיד-נמוך
-
@יוזבד-2 כתב בעזרה | המרת אפליקציה:
האם יש אפשרות להמיר אפליקציה שעובדת באנדרואריד גבוה לאנדרואיד נמוך נניח מ7 ל4
https://mitmachim.top/topic/38184/מדריך-שינמוך-אפליקציה-לאנדרואיד-נמוך
-
@יוזבד-2 תכנס להגדרות> פרטי המכשיר, ותמצא שם
אגב- אל תבנה על מה שהביאו לך שם כי אני ניסיתי את זה וזה עבד לי רק אם המרתי מ 4.2 ל 4.1 -
@יוזבד-2 בכל גרסה חדשה של אנדרואיד נוספים גם ספריות חדשות שמטפלות בפיצ'רים חדשים, אז אם האפליקציה הזאת משתמשת באחד מהפיצ'רים שלא רשומים בספריות של הגרסה הישנה יותר אז זה לא יעבוד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות