בקשת מידע | פתיחת המעלית באמצעות שיחת טלפון?
-
האם מישהו יודע איך אני צריך לעשות שאני יוכל לפתוח המעלית באמצעות שיחת טלפון?
(במעלית יש לנו כבר קודן...אולי זה קשור עם זה..?)@אברהם-צבי בקודן רגיל זה לא אפשרי צריך להיות מותאם לכך
-
@אברהם-צבי בקודן רגיל זה לא אפשרי צריך להיות מותאם לכך
-
@אברהם-צבי בקודן רגיל זה לא אפשרי צריך להיות מותאם לכך
@בוחער כתב בבקשת מידע | פתיחת המעלית באמצעות שיחת טלפון?:
@אברהם-צבי בקודן רגיל זה לא אפשרי צריך להיות מותאם לכך
צריך לקנות בקר כמו שיש בשערים האוטומטים שזה על ידי חיוג
-
@אברהם-צבי
תסמן כניפתר [או שאתה גם רוצה לדעת איפה קונים בקר] -
א אברהם צבי סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות