באג | לא מצליח לצרוב ב SPD
-
@איש-אמת
לי גם הייתה את אותה בעיה עקב קצת צריבות והתעסקות עם המכשיר
בסופו של דבר השגיאות האלו היו גם אצלי וצרבתי imei (שתומך במכשיר שלי) מחדש וצרבתי את הגרסה של הרוסים 1.2.2 בתוכנה spd factory ולא research בגלל התקלה ובסוף זה הצליח בfactory אבל אם אני מכניס סים זה לא נותן לי שירות ממנו כלומר הוא מזהה את החברה של הסים והכל אבל אין שירותים: שיחות ואינטרנט
אשמח לפתרון או סתם ידע בנושא הספציפי הזה. -
@toker
2.2.1 צרבת קושחה לא מתאימה כלל.@Ykingsmart
אני מדבר על הגרסה הרוסית
אני בטוח שהיא מתאימה כי לפני היא כן עבדה והכל היה בסדר
דרך אגב גם בגירסה הכשרה 1.4.0 של איש אמת מתקבלת אותה שגיאה -
@Ykingsmart
אני מדבר על הגרסה הרוסית
אני בטוח שהיא מתאימה כי לפני היא כן עבדה והכל היה בסדר
דרך אגב גם בגירסה הכשרה 1.4.0 של איש אמת מתקבלת אותה שגיאה -
@toker תצרוב את הגירסה שהוא שלח לך בלי שתי הקבצים שאמרו לך לא לצרוב ואז תצרוב IMAI מחדש כמו במדריכים לשינוי IMAI
-
T toker התייחס לנושא זה ב
-
T toker התייחס לנושא זה ב
-
@moy
הסתדרתי.
יש באחד מהאפשרויות שם שבשעת הצריבה כל מה שהיה על הטלפון הכל כולל הכל ימחק לחצתי שם וצרבתי imei ועבד -
כ כ"ק התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות