צריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול
-
אתה תצטרך דונגל...
אי אפשר לצרוב בלי זה. -
פוסט זה נמחק!
-
@Yair אם זה 948 יש מה לעשות איתו בעניין?
-
@Yair אם זה 948 יש מה לעשות איתו בעניין?
-
@Yair אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
@אברהם-הקטן יש לי גרסא בשבילו ( גם כשרה) אבל תוכל לצרוב רק אצלי.
זה מכשיר שתי סימים הגירסא שלך מתאימה לזה?
-
@Yair אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
@אברהם-הקטן יש לי גרסא בשבילו ( גם כשרה) אבל תוכל לצרוב רק אצלי.
זה מכשיר שתי סימים הגירסא שלך מתאימה לזה?
-
אתה תצטרך דונגל...
אי אפשר לצרוב בלי זה.@להבין-ולהשכיל
איך אני משיג -
@להבין-ולהשכיל
איך אני משיג -
@להבין-ולהשכיל אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
@יוסי-1221 אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
@להבין-ולהשכיל
איך אני משיגתקנה דונגל באלי אקספרס
כמה אמור להעלות ואיזה אני יכול להזמין איזה שיש איך זה עובד
-
@יוסי-1221 אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
יש שם המון ואחרי שקניתי מה עושים
קודם תקנה ואחר כך נדבר
-
@יוסי-1221 אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
יש שם המון ואחרי שקניתי מה עושים
קודם תקנה ואחר כך נדבר
@להבין-ולהשכיל אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
@יוסי-1221 אמר בצריבת עברית לנוקיה 208 סים כפול:
יש שם המון ואחרי שקניתי מה עושים
קודם תקנה ואחר כך נדבר
אני מחפש קישור
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות