מדריך | איך מסמנים בסמסונג
-
שאלה פשוטה,
אני חדש באנדרואיד, ולא מצליח למצוא את הנוסחה איך אני בוחר טקסט, אם זה בPDF או בטלגרם וכו',
לא מתכוון לכל הכתבה או כל הפוסט, אלא שיהיה לי את שני הנקודות להרחיב או לצמצם את הקטעים להעתקה.
מקווה שדברי יובנו@קריפטו
לחיצה ארוכה על מילה כלשהי -
שאלה פשוטה,
אני חדש באנדרואיד, ולא מצליח למצוא את הנוסחה איך אני בוחר טקסט, אם זה בPDF או בטלגרם וכו',
לא מתכוון לכל הכתבה או כל הפוסט, אלא שיהיה לי את שני הנקודות להרחיב או לצמצם את הקטעים להעתקה.
מקווה שדברי יובנו -
@קריפטו במסמכים אכן לוחצים ארוך על מילה כלשהי ואז מופיע הסמן.
ובטלגרם צריך ללחוץ ארוך על הפוסט ואז אחרי שהוא מודגש ללחוץ ארוך על המילה בתוך המודגש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות