בקשה | גרסא ל f21 pro
-
יש למישהו גרסא לפלאפון של שיאומי חצי טאץ עד 50 שקל תודה אפשר גם ללא התקנה
@netanneelll מה הכוונה ללא התקנה
-
יש למישהו גרסא לפלאפון של שיאומי חצי טאץ עד 50 שקל תודה אפשר גם ללא התקנה
@netanneelll המחיר הוא בערך בין 70 ל 100 . יותר זול תמצא כנראה רק גרסאות סיניות שהם לא כשרות
-
@hvusv1234 מה מצחיק?
-
@netanneelll מה הכוונה ללא התקנה
@גאון-0 אפילו רק יביאו לי את הגרסה
-
@netanneelll המחיר הוא בערך בין 70 ל 100 . יותר זול תמצא כנראה רק גרסאות סיניות שהם לא כשרות
@בוחער זה מה שאני צריך יש לי לא כשר אבל רק אין בו גוגל ואת זה אני צריך
-
@hvusv1234 מה מצחיק?
@netanneelll כתב בבקשה | גרסא ל f21 pro:
@hvusv1234 מה מצחיק?
מה שמצחיק זה שאף אחד לא נותן גרסה בלי התקנה כי אח"כ אתה תוכל ללכת ולעשות אם זה כסף אם התקנות לאנשים
-
@גאון-0 אפילו רק יביאו לי את הגרסה
@netanneelll כתב בבקשה | גרסא ל f21 pro:
@גאון-0 אפילו רק יביאו לי את הגרסה
זה בדיוק הדבר שמצחיק.
אפשרי ללכת לצרוב גירסא בתשלום אבל אתה מבקש ''רק'' את הגירסא ואתה תצרוב לבד. זה המצחיק פה... וד''ל... -
יש למישהו גרסא לפלאפון של שיאומי חצי טאץ עד 50 שקל תודה אפשר גם ללא התקנה
פוסט זה נמחק! -
@מני-רובין מה אתה שואל יותר ממה שפירטו למעלה?
-
@מני-רובין מה אתה שואל יותר ממה שפירטו למעלה?
-
@מני-רובין
תנסה אצל חנות עולם הסלולר בירושלים בבר אילן הוא מבין טוב ויודע לסדר -
-
@מני-רובין מה בדיוק הבעיה בגרסה שלך?
-
@מני-רובין מה בדיוק הבעיה בגרסה שלך?
@אליר325000 אין אפשרות גוגל פליי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות