באג | באג | כרום קורס כל שניה
-
אני פותח כמה כרטיסיות בכרום (אפילו 3-4!) ואחרי כמה שניות הוא נתקע, ובלי להגיד כלום, פשוט נסגר... וזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש!
אני כרגע דרך מייקרוסופט אדג'...
-
ס סקרן להבין סימן נושא זה כשאלה ב
-
אני פותח כמה כרטיסיות בכרום (אפילו 3-4!) ואחרי כמה שניות הוא נתקע, ובלי להגיד כלום, פשוט נסגר... וזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש!
אני כרגע דרך מייקרוסופט אדג'...
-
@Yanky אולי לא הייתי מספיק מובן
פשוט נתקע כל אפליקציית 'כרום' ואחרי כמה שניות נסגרות כל הכרטיסיות שהיו פתוחות@Yanky כתב בבאג | באג | כרום קורס כל שניה:
https://support.google.com/chrome/answer/142063?hl=iw&co=GENIE.Platform%3DDesktop#zippy
לא הבנתי איפה אני אמור לעשות את Ctrl+q.... ושאר האופציות לא עובדות/לא רלוונטיות
בכ"א נראה שהסתדר, אבל בכל זאת אשמח לדעת איך לתקן אם ייקרה שוב
-
אני פותח כמה כרטיסיות בכרום (אפילו 3-4!) ואחרי כמה שניות הוא נתקע, ובלי להגיד כלום, פשוט נסגר... וזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש!
אני כרגע דרך מייקרוסופט אדג'...
@סקרן-להבין
גם אצלי לאחרונה הכרום נתקע לעיתים יותר תכופות -
B big התייחס לנושא זה ב
-
אני פותח כמה כרטיסיות בכרום (אפילו 3-4!) ואחרי כמה שניות הוא נתקע, ובלי להגיד כלום, פשוט נסגר... וזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש!
אני כרגע דרך מייקרוסופט אדג'...
@סקרן-להבין
מישהו אמר לי פעם שככול מוסיפים עוד גוגל - הכרום נהרס!
לכן יש כל הזמן בעיות עם כרום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות