בעיה | invalid partition table בהפעלת המחשב
-
שלום למומחים!
כשאני מפעיל את המחשב עולה לי הכיתוב הבא invalid partition table על רקע שחור, ואח"כ המחשב נדלק מחדש.
הדרך שלי להתמודד עם זה היא ללחוץ על f12 בזמן שרואים את הלוגו של החברה, ואז יש אפשרויות ואיכשהו אני מצליח להכנס לווינדוס.
השאלה היא איך פותרים את זה אחת ולתמיד? -
שלום למומחים!
כשאני מפעיל את המחשב עולה לי הכיתוב הבא invalid partition table על רקע שחור, ואח"כ המחשב נדלק מחדש.
הדרך שלי להתמודד עם זה היא ללחוץ על f12 בזמן שרואים את הלוגו של החברה, ואז יש אפשרויות ואיכשהו אני מצליח להכנס לווינדוס.
השאלה היא איך פותרים את זה אחת ולתמיד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות