בקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות
-
@נחום-גמזו מערכת פנימית של סלקום שמשתמש בקריין שלהם , אתה מבין באודיו סיטי ?
יש משהו שהעלתי פעם לפורום של ימותתערוך כרצונך
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1666219103233-מספריםmp3.mp3 -
@נחום-גמזו מערכת פנימית של סלקום שמשתמש בקריין שלהם , אתה מבין באודיו סיטי ?
יש משהו שהעלתי פעם לפורום של ימותתערוך כרצונך
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1666219103233-מספריםmp3.mp3@לומדעס כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:
@נחום-גמזו מערכת פנימית של סלקום שמשתמש בקריין שלהם , אתה מבין באודיו סיטי ?
יש משהו שהעלתי פעם לפורום של ימות מספריםmp3.mp3
תערוך כרצונך!!
-
@צדיק-תמים מה הקשר ?!
הם בכלל לא יודעים שהם מוקלטים !
זה לוקח מהם שניה אחת של הקלטה
רק ליצור קובץ שמע עם הפרטים שלהם@לומדעס ערב טוב, ניסתי להגדיר כמו שכתבת לי אתמול השלוחה של ההשמעת קבצים באמת עובדת מצוין
אבל בשלוחת הקלטות יש בעיה שאחרי 2 שניות במקום להעביר לשלוחה שהגדרתי הוא אומר ''שלום ותודה'' והשיחה מתנתקת אשמח מאוד לעזרתך
אני מצרף כאן העתק של ההגדרות שהכנסתי תראה בבקשה אם משהו לא בסדר, תודה רבה
type=record hangup_insert_file=yes limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=2 limit_call_seconds_ivr_start=/8 folder_move=/2 -
@לומדעס ערב טוב, ניסתי להגדיר כמו שכתבת לי אתמול השלוחה של ההשמעת קבצים באמת עובדת מצוין
אבל בשלוחת הקלטות יש בעיה שאחרי 2 שניות במקום להעביר לשלוחה שהגדרתי הוא אומר ''שלום ותודה'' והשיחה מתנתקת אשמח מאוד לעזרתך
אני מצרף כאן העתק של ההגדרות שהכנסתי תראה בבקשה אם משהו לא בסדר, תודה רבה
type=record hangup_insert_file=yes limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=2 limit_call_seconds_ivr_start=/8 folder_move=/2 -
@נחום-גמזו מה הבעיה שלך שהוא אומר שלום ותודה ?
-
@לומדעס אין לי שום בעיה עקרונית עם זה הבעיה שהוא לא מעביר לשלוחה 8 כמו שהגדרתי לו אלא מנתק את השיחה
-
@נחום-גמזו תשלח את ההגדרות בקוד ולא ככה
תלחץ על זה ואז תדביק

-
@נחום-גמזו תשלח את ההגדרות בקוד ולא ככה
תלחץ על זה ואז תדביק

@לומדעס ```
type=record
hangup_insert_file=yes
limit_call_seconds=yes
limit_call_seconds_disconnect_time=2
limit_call_seconds_ivr_start=/8
folder_move=/2type=record hangup_insert_file=yes limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=2 limit_call_seconds_ivr_start=/8 folder_move=/2 -
@לומדעס ```
type=record
hangup_insert_file=yes
limit_call_seconds=yes
limit_call_seconds_disconnect_time=2
limit_call_seconds_ivr_start=/8
folder_move=/2type=record hangup_insert_file=yes limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=2 limit_call_seconds_ivr_start=/8 folder_move=/2 -
@נחום-גמזו
תחליף את שורה 5
בזהlimit_call_seconds_end_time_go_to=/5/5 -
@נחום-גמזו כן
-
@נחום-גמזו תבדוק בסל מיחזור
כאן תכתב איפה אתה רוצה שהוא ישמור אותם
hangup_insert_file_to_folder=/1/1 -
@נחום-גמזו להקלטות
-
@לומדעס כן באיזה שורה כי הכנסתי באחרונה ועדיין לא הסתדר, סליחה שאני משגע ותודה על האדיבות
@נחום-גמזו כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:
@לומדעס כן באיזה שורה כי הכנסתי באחרונה ועדיין לא הסתדר, סליחה שאני משגע ותודה על האדיבות
אתה רוצה לשלוח לי מספר מערכת למייל , או לתת לי לתחבר אליך לעשות לך את זה ?
-
@נחום-גמזו כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:
@לומדעס כן באיזה שורה כי הכנסתי באחרונה ועדיין לא הסתדר, סליחה שאני משגע ותודה על האדיבות
אתה רוצה לשלוח לי מספר מערכת למייל , או לתת לי לתחבר אליך לעשות לך את זה ?
-
@נחום-גמזו כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:
@לומדעס כן באיזה שורה כי הכנסתי באחרונה ועדיין לא הסתדר, סליחה שאני משגע ותודה על האדיבות
אתה רוצה לשלוח לי מספר מערכת למייל , או לתת לי לתחבר אליך לעשות לך את זה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות