בעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה
-
@בין-אדם-לחבירו מצוין... אז סתם עצה טובה קמ"ל אחרי שתעשה מה שהצעתי (כמובן אם תצליח...) תכנס לאפליקציה הנ"ל ותהפוך את הסייר קבצים הנבחר לאפליקציית מערכת...
@2580 כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
@בין-אדם-לחבירו מצוין... אז סתם עצה טובה קמ"ל אחרי שתעשה מה שהצעתי (כמובן אם תצליח...) תכנס לאפליקציה הנ"ל ותהפוך את הסייר קבצים הנבחר לאפליקציית מערכת...
אייך אני עושה את זה
-
@2580 כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
@בין-אדם-לחבירו אחלה ובאיזה אפליקציה השתמשת לשם כך???
בזאתcom.rootuninstaller.pro_8.3_paid-www.apkhere.com.apk
אבל אחרי הרוט
אגב חיברתי את המחשב לנגן ע"י בלוטות' אייך אני שולך את הקובץ של הסייר קבצים בבלוטות'
@בין-אדם-לחבירו כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
אגב חיברתי את המחשב לנגן ע"י בלוטות' אייך אני שולך את הקובץ של הסייר קבצים בבלוטות'
פשוט מאוד לוחץ על הקובץ לחצן ימני שלח אל בלוטוס ותבחר את המכשיר...
-
@2580 כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
@בין-אדם-לחבירו מצוין... אז סתם עצה טובה קמ"ל אחרי שתעשה מה שהצעתי (כמובן אם תצליח...) תכנס לאפליקציה הנ"ל ותהפוך את הסייר קבצים הנבחר לאפליקציית מערכת...
אייך אני עושה את זה
-
@בין-אדם-לחבירו תעדכן אם הצלחת להתקין... ואח"כ אני אנסה להסביר... כי אני לא זוכר בדיוק ואני לא נגיש עכשיו לאפליקציה...
נ.ב. לצורך כך מומלץ שתשלח צילומסך למנוע טעויות מיותרות...
-
@2580 אופס' התקנתי סייר קבצים מעפן אני החפש בפורום משהו יותר טוב
תודה רבה רבה בכל אופן -
@2580 אופס' התקנתי סייר קבצים מעפן אני החפש בפורום משהו יותר טוב
תודה רבה רבה בכל אופן -
@בין-אדם-לחבירו הייתי מעלה לך מומלצים אבל זה לא זמין לי עכשיו...

-
@2580 אופס' התקנתי סייר קבצים מעפן אני החפש בפורום משהו יותר טוב
תודה רבה רבה בכל אופן -
@בין-אדם-לחבירו הסתדרת??? גם בקשר להפיכת האפליקציה לאפליקציית מערכת???
@2580 כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
@בין-אדם-לחבירו הסתדרת??? גם בקשר להפיכת האפליקציה לאפליקציית מערכת???
הסתדרתי מצויין תודה רבה רבה
רק לגבי הפיכת האפליקציה לאפליקצית מערכת אייך אני עושה את זה? -
@2580 כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
@בין-אדם-לחבירו הסתדרת??? גם בקשר להפיכת האפליקציה לאפליקציית מערכת???
הסתדרתי מצויין תודה רבה רבה
רק לגבי הפיכת האפליקציה לאפליקצית מערכת אייך אני עושה את זה? -
@בין-אדם-לחבירו תפתח את האפליקציה להסרת אפליקציות מערכת ותשלח צילום מסך אני אדריך אותך...
@2580 כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
תפתח את האפליקציה להסרת אפליקציות מערכת
כבר סיימתי עם הרוט. אני אצטרך לעשות רוט חדש
-
@2580 כתב בבעיה | דחוף! מחקתי את הסייר קבצים שלי לפני שהתקנתי סייר קבצים חדש מה אני עושה:
תפתח את האפליקציה להסרת אפליקציות מערכת
כבר סיימתי עם הרוט. אני אצטרך לעשות רוט חדש
-
@בין-אדם-לחבירו עשית עם קינגו רוט??? או שהפלשת בוט???
-
-
@בין-אדם-לחבירו או קיי זה קינגו רוט... יש לך עדיין את כל התוכנות במחשב? כי לצורך העניין צריך לרוטט שוב...
-
@2580 כן יש לי אבל זה יקח זמן
-
@בין-אדם-לחבירו תפתח ניפוי באגים ותתקין מהמחשב איזה סייר שאתה רוצה
-
@בין-אדם-לחבירו יאללה תעשה ותעדכן כשזה יצליח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
