בעיה | תקלה ב- WSA לאחר עדכון גרסת וינדוס 11 H22
-
לאחר שהתקנתי את העדכון ה-WSA הפסיק לעבוד לי האם מישהו יודע איך לפתור את זה???
@יוסי-מחשבים @A0533057932 -
לאחר שהתקנתי את העדכון ה-WSA הפסיק לעבוד לי האם מישהו יודע איך לפתור את זה???
@יוסי-מחשבים @A0533057932@AVIVI כתב בבעיה | תקלה ב- WSA לאחר עדכון גרסת וינדוס 11 H22:
לאחר שהתקנתי את העדכון ה-WSA הפסיק לעבוד לי האם מישהו יודע איך לפתור את זה???
@יוסי-מחשבים @A0533057932האם גירסאת הwsa שברשותך היא הכי עדכנית?
אם לא , נסה לעדכנה.
אם כן , עשה התקנה מחדש.. -
@AVIVI כתב בבעיה | תקלה ב- WSA לאחר עדכון גרסת וינדוס 11 H22:
לאחר שהתקנתי את העדכון ה-WSA הפסיק לעבוד לי האם מישהו יודע איך לפתור את זה???
@יוסי-מחשבים @A0533057932האם גירסאת הwsa שברשותך היא הכי עדכנית?
אם לא , נסה לעדכנה.
אם כן , עשה התקנה מחדש..@הנני-העני איך מעדכנים?
-
@הנני-העני איך מעדכנים?
@AVIVI כתב בבעיה | תקלה ב- WSA לאחר עדכון גרסת וינדוס 11 H22:
@הנני-העני איך מעדכנים?
כתוב במדריך מפורש.
-
לאחר שהתקנתי את העדכון ה-WSA הפסיק לעבוד לי האם מישהו יודע איך לפתור את זה???
@יוסי-מחשבים @A0533057932
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות