בירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2
-
Partitioning error! Phone Not responed!= שגיאת מחיצה, הפלאפון לא הגיב
לא זוכר מה עשיתי כשזה קרה לי, נראה לי התייאשתי...
-
Partitioning error! Phone Not responed!= שגיאת מחיצה, הפלאפון לא הגיב
לא זוכר מה עשיתי כשזה קרה לי, נראה לי התייאשתי...
@חברון-מאז-ולתמיד אז זה לא בעיה בדרייברים...
אין מה לעשות עם מכשיר כזה? -
@חברון-מאז-ולתמיד אז זה לא בעיה בדרייברים...
אין מה לעשות עם מכשיר כזה? -
@אליר325000 ווינדוס נקי
נוקיה PC סוויט
הפעלה כמנהל
ומצב תאימות ווינדוס 7נדבר אחרי כל זה
@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
וינדוס נקי
V
נוקיה PC סוויט
???
הפעלה כמנהל
V
ומצב תאימות ווינדוס 7
V
-
@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
וינדוס נקי
V
נוקיה PC סוויט
???
הפעלה כמנהל
V
ומצב תאימות ווינדוס 7
V
-
@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
וינדוס נקי
V
נוקיה PC סוויט
???
הפעלה כמנהל
V
ומצב תאימות ווינדוס 7
V
מה שיש בפרום זה נוקיה סוויט לא PC סוויט
ווינודס נקי, זה אומר שלא התקנת שום דרייברים שקשורים לנוקיה
-
מה שיש בפרום זה נוקיה סוויט לא PC סוויט
ווינודס נקי, זה אומר שלא התקנת שום דרייברים שקשורים לנוקיה
@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
ווינודס נקי, זה אומר שלא התקנת שום דרייברים שקשורים לנוקיה
זות'אומרת שזה אמור להקלט לבד???
אני לא נגעתי בנוקיה עד היום...@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
לא PC סוויט
ומה זה יועיל לי?
-
@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
ווינודס נקי, זה אומר שלא התקנת שום דרייברים שקשורים לנוקיה
זות'אומרת שזה אמור להקלט לבד???
אני לא נגעתי בנוקיה עד היום...@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
לא PC סוויט
ומה זה יועיל לי?
-
@אליר325000 הוא מתקין דרייברים לבד, כחלק מההתקנה
וכמובן אחרי שאתה מתקין אותו
תסגור אותו שלא יפעל ברקע (באזור ההודעות)@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
הוא מתקין דרייברים לבד, כחלק מההתקנה
ובו יש גם צריבה?
ויש לך קישור? -
@aaaa כתב בבירור | אי אפשרות צריבה לנוקיה C-2:
הוא מתקין דרייברים לבד, כחלק מההתקנה
ובו יש גם צריבה?
ויש לך קישור? -
-
-
E elazar העביר נושא זה מ-מדריכים - נוקיה ב-
-
@אליר325000 בוינדוס 11 גם לי לא עבד אפילו במצב תאימות... פשוט שמתי xp על מכונה וירטואלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות