בעיה | כרטיס זיכרון נעול בc2
-
יש לי כרטיס זיכרון בטלפון ועשיתי לו סיסמא ואחר כך ביטלתי את הסיסמא ולא ידעתי שזה מתבטל רק בטלפון הזה וכבר שכחתי את הסיסמא ועכשיו אני מכניס לטלפונים אחרים ומבקש סיסמא משהו יודע איך אני יכול לפתוח את הכרטיס
@musayof כתב בבעיה | כרטיס זיכרון נעול בc2:
יש לי כרטיס זיכרון בטלפון ועשיתי לו סיסמא ואחר כך ביטלתי את הסיסמא ולא ידעתי שזה מתבטל רק בטלפון הזה וכבר שכחתי את הסיסמא ועכשיו אני מכניס לטלפונים אחרים ומבקש סיסמא משהו יודע איך אני יכול לפתוח את הכרטיס
יש לך את הטלפון שממנו עשית את הסיסמה .?
-
@musayof כתב בבעיה | כרטיס זיכרון נעול בc2:
יש לי כרטיס זיכרון בטלפון ועשיתי לו סיסמא ואחר כך ביטלתי את הסיסמא ולא ידעתי שזה מתבטל רק בטלפון הזה וכבר שכחתי את הסיסמא ועכשיו אני מכניס לטלפונים אחרים ומבקש סיסמא משהו יודע איך אני יכול לפתוח את הכרטיס
יש לך את הטלפון שממנו עשית את הסיסמה .?
-
@musayof כתב בבעיה | כרטיס זיכרון נעול בc2:
@לומדעס כן
תכניס אותו לשם
ותעלה אותו מנוקיה בסט

כנס לכאן והוא יכתוב לך את הסיסמה כמובן תתקין דרייברים ותוכנה לפי מה שכתוב כאן
https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208 -
@musayof תכניס את כרטיס הזיכרון לפלאפון, תלחץ על יישומים, באופציה הראשונה יש את כרטיס הזיכרון, תלחץ במקש השמאלי (מבלי להכנס לכרטיס), שם האופציה השניה זה "אפש' כרטיס זיכרון", תלחץ על האופציה השניה שם ("מחק סיסמא" כמדומני), ואז תצטרך להקיש את הסיסמא. בהצלחה!
-
@musayof כתב בבעיה | כרטיס זיכרון נעול בc2:
@לומדעס כן
תכניס אותו לשם
ותעלה אותו מנוקיה בסט

כנס לכאן והוא יכתוב לך את הסיסמה כמובן תתקין דרייברים ותוכנה לפי מה שכתוב כאן
https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208 -
@musayof תכניס את כרטיס הזיכרון לפלאפון, תלחץ על יישומים, באופציה הראשונה יש את כרטיס הזיכרון, תלחץ במקש השמאלי (מבלי להכנס לכרטיס), שם האופציה השניה זה "אפש' כרטיס זיכרון", תלחץ על האופציה השניה שם ("מחק סיסמא" כמדומני), ואז תצטרך להקיש את הסיסמא. בהצלחה!
-
-
@musayof תכניס את כרטיס הזיכרון לפלאפון, תלחץ על יישומים, באופציה הראשונה יש את כרטיס הזיכרון, תלחץ במקש השמאלי (מבלי להכנס לכרטיס), שם האופציה השניה זה "אפש' כרטיס זיכרון", תלחץ על האופציה השניה שם ("מחק סיסמא" כמדומני), ואז תצטרך להקיש את הסיסמא. בהצלחה!
@neriah כתב בבעיה | כרטיס זיכרון נעול בc2:
@musayof תכניס את כרטיס הזיכרון לפלאפון, תלחץ על יישומים, באופציה הראשונה יש את כרטיס הזיכרון, תלחץ במקש השמאלי (מבלי להכנס לכרטיס), שם האופציה השניה זה "אפש' כרטיס זיכרון", תלחץ על האופציה השניה שם ("מחק סיסמא" כמדומני), ואז תצטרך להקיש את הסיסמא. בהצלחה!
@musayof כתב בבעיה | כרטיס זיכרון נעול בc2:
כבר שכחתי את הסיסמא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות