שאלה | שיאומי לא נטען
-
@נתני שיאומי רגישים בחיבור הטענה כך שרוב הסיכויים שזה מגעים כך שאם יש לך מלחם קטן וידיים זהירות תוכל לעשות לבד (הלחמתי 4 חוטים של airpods כך שזו לא כזו בעיה) ואם לא אז בחנות 70 שקל בהצלחה
@אלי-ספרא אם הצלחת אתה אלוף להלחים לבד שקע טעינה זה מאוד קשה... (5 חיבורים כמעט צמודים שאסור שיגעו אחד בשני...) אני ניסיתי לבד ולא הצלחתי אח"כ הבאתי למישהו והוא הצליח חלקית דהיינו שזה עובר רק לטעינה ולא להעברת נתונים בגלל שחלק מהחיבורים הוא לא הצליח להלחים טוב (כמדומני שהטעינה זה ה2 החיצונים אבל לא לוקח אחריות...)
נ.ב. עצה טובה קמ"ל למדתי ממנו שאם רוצים שזה לא יקרה שוב אז להדביק את השקע טעינה ללוח אם ע"י דבק אפוקסי (להשיג בטמבורים ובחנויות המובחרות...) אבל בזהירות(!!!) שהדבק לא יכנס לחורים אחרים ויסתום אותם...
ושוב פעם ללא אחריות...
-
@אלי-ספרא אם הצלחת אתה אלוף להלחים לבד שקע טעינה זה מאוד קשה... (5 חיבורים כמעט צמודים שאסור שיגעו אחד בשני...) אני ניסיתי לבד ולא הצלחתי אח"כ הבאתי למישהו והוא הצליח חלקית דהיינו שזה עובר רק לטעינה ולא להעברת נתונים בגלל שחלק מהחיבורים הוא לא הצליח להלחים טוב (כמדומני שהטעינה זה ה2 החיצונים אבל לא לוקח אחריות...)
נ.ב. עצה טובה קמ"ל למדתי ממנו שאם רוצים שזה לא יקרה שוב אז להדביק את השקע טעינה ללוח אם ע"י דבק אפוקסי (להשיג בטמבורים ובחנויות המובחרות...) אבל בזהירות(!!!) שהדבק לא יכנס לחורים אחרים ויסתום אותם...
ושוב פעם ללא אחריות...
-
@נתני שיאומי רגישים בחיבור הטענה כך שרוב הסיכויים שזה מגעים כך שאם יש לך מלחם קטן וידיים זהירות תוכל לעשות לבד (הלחמתי 4 חוטים של airpods כך שזו לא כזו בעיה) ואם לא אז בחנות 70 שקל בהצלחה
-
@אלי-ספרא כתב בשאלה | שיאומי לא נטען:
.ואם לא אז בחנות 70 שקל בהצלחה
איפה זה 70 בדקתי בהרבה מקומות זה 100 ש"ח
-
@2580 לא יודע איך
אני מחבר את המטען וזה לא מטעין
אבל טוב לדעת שאפשר לסדר את זה
תודה.
נ.ב.אין לי מלחם...@נתני כתב בשאלה | שיאומי לא נטען:
נ.ב.אין לי מלחם...
אז תקנה
ובסוף יתברר שעלה לך גם מלחם לכלום
קשה לי להאמין שתצליח עם מלחם רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות