בקשת מידע | אינטרנט אקספלורר בווינ' 11
-
אני צריך דווקא את התוכנה הזו ,ולא עוזר לי המצב תאימות באדג' ,השאלה היא אם יש דרך כלשהי לעבוד עליו שכאילו זה ווינדוס יותר נמוך
(כשאני מנסה להתקין את הקובץ התקנה שלו הוא מראה שהכל הותקן ,אבל בתכלס' גורנישט) -
אני צריך דווקא את התוכנה הזו ,ולא עוזר לי המצב תאימות באדג' ,השאלה היא אם יש דרך כלשהי לעבוד עליו שכאילו זה ווינדוס יותר נמוך
(כשאני מנסה להתקין את הקובץ התקנה שלו הוא מראה שהכל הותקן ,אבל בתכלס' גורנישט)@האדם-החושב
לא יעבוד לך אבל יש תוסף לכרום שעושה את מה שהאדג עושה הצלחתי להפעיל עליו הכל גם תוכנות של משרד החינוך שצריכות תוספים ואישורי אבטחה וכדו' ומצלמות אבטחה
https://chrome.google.com/webstore/detail/ie-tab/hehijbfgiekmjfkfjpbkbammjbdenadd?hl=he -
@פלורידה בדיוק לזה אני צריך את האקספלורר
תעדכן כאשר תמצא פיתרון

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות