בירור | להפוך אפליקציית מיכרוסופט לקובץ
-
מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה של מה שכתוב כאן?
זאת בעצם אפשרות להפוך אפליקציה של מייכרוסופט לקובץ כמו שאפשר באנדרואיד?
אגב חשבתי שאם אני יסיר ויתקין זה יעזור ועכשיו אני לא מצליח להתקין אנא בדחיפות מי שיכול לקחת את הקישור הזה וללכת לקישור הזה השני ולהדביק שם את הראשון ולהוריד את האפלקציה הזאת כתוכנה ולהעלות את זה לדרייב פו תבוא עליו ברכה זה ממש דחוף לי כי בכסילותי מחקתי את זה תודה רבה מראש -
מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה של מה שכתוב כאן?
זאת בעצם אפשרות להפוך אפליקציה של מייכרוסופט לקובץ כמו שאפשר באנדרואיד?
אגב חשבתי שאם אני יסיר ויתקין זה יעזור ועכשיו אני לא מצליח להתקין אנא בדחיפות מי שיכול לקחת את הקישור הזה וללכת לקישור הזה השני ולהדביק שם את הראשון ולהוריד את האפלקציה הזאת כתוכנה ולהעלות את זה לדרייב פו תבוא עליו ברכה זה ממש דחוף לי כי בכסילותי מחקתי את זה תודה רבה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות