בקשת מידע | הקמת פורום [ תורני ] חדש
-
@אדוני נראה לי שזה השאלה
שהכי הרבה שאלו בפורום
והרבה גם לא עונים לך כי זה שאלה שענו עליה מאות פעמים
סליחה על הכנות אבל לא יותר פשוט לעשות חיפוש לפני כל
שאלה שוב פעם אלף סליחות@השטיגניסט
לא, כי כל חיפוש יש לו דריליוני אופציות ומה הועילו וכו' -
@השטיגניסט
לא, כי כל חיפוש יש לו דריליוני אופציות ומה הועילו וכו' -
@אדוני בכל מקרה להקים פורום זה לא דבר זול
אלא אם כן אתה מקים סתם פורום
תראה בפורום הנוכחי הושקע הרבה
כסף (שרת גרפיקה וכו' )@השטיגניסט
אני רוצה להקים פורום רק בשביל הפלטפורמה שבו, כלומר לא פורום בשביל מה שיש בפורומים כדוגמת זה, אלא פורום שיהווה מירכוז ומכלול של כל מה ששייך למשהו כ"ש עם מקום לתגובות וכו' וכו'אשמח אם תסביר - תפרט יותר...
-
@השטיגניסט
אני רוצה להקים פורום רק בשביל הפלטפורמה שבו, כלומר לא פורום בשביל מה שיש בפורומים כדוגמת זה, אלא פורום שיהווה מירכוז ומכלול של כל מה ששייך למשהו כ"ש עם מקום לתגובות וכו' וכו'אשמח אם תסביר - תפרט יותר...
-
@השטיגניסט
שוב יש מושג של פורומים חינמיים הלא כן ולמה שנטפרי לא יאשרו אותו ? -
@השטיגניסט
לא, כי כל חיפוש יש לו דריליוני אופציות ומה הועילו וכו' -
@השטיגניסט
שוב יש מושג של פורומים חינמיים הלא כן ולמה שנטפרי לא יאשרו אותו ?@אדוני מה נראה לך שכל פורום מאשרים אותו באנתר
לא זה לא עובד ככה אני מכיר אנשים שפתחו פורום
כמובן מועיל והכל מדריכים תוכנות
לא אישרו להם עד היום
כי צריך זמן מה שכן אישרו רק למנהלים
להעלות תכנים
אני חושב שנסיים את השיחה פה כי זה
כבר מתחיל לחרוג מכללי הפורום -
@אדוני מה נראה לך שכל פורום מאשרים אותו באנתר
לא זה לא עובד ככה אני מכיר אנשים שפתחו פורום
כמובן מועיל והכל מדריכים תוכנות
לא אישרו להם עד היום
כי צריך זמן מה שכן אישרו רק למנהלים
להעלות תכנים
אני חושב שנסיים את השיחה פה כי זה
כבר מתחיל לחרוג מכללי הפורום@השטיגניסט
??? -
@השטיגניסט כתב בבקשת מידע | הקמת פורום [ תורני ] חדש:
@אדוני כתב בבקשת מידע | הקמת פורום [ תורני ] חדש:
t"t kvxchr kh cemrv ?????????????????????
תרגום: א"א להסביר לי בקצרה?
-
@אדוני אם יש לך טיפה חוש טכני, תוכל להקים פורום בחינם עם המדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/13601/מדריך-התקנת-וורדפרס-על-שרת-אחסון-דומיין-חינמירק במקום להתקין בסוף המדריך וורדפרס, תתקין phpbb
כמובן שזה פורום עם עיצוב גרוע
דוגמה:
https://freeivr.co.il/oldforum/ -
@אדוני כתב בבקשת מידע | הקמת פורום [ תורני ] חדש:
איך אני מקים פורום תורני חדש ?
אעשה זאת קצר וקולע
לא נצרך פורום תורני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
