בעיה | בעיה בהתקנת ESET
-
@יוסי-מחשבים התקנתי את הESET שלך וזה מה שקורה


אשמח לתשובה או להכוונה תודה רבה@היהודי תסיר עם הסקריפט הזה:
ESET_Auto_Uninstaller_v1.bat
(לארח ההפעלה הקש על מקש כלשהו, המחשב יופעל מחדש ב"מצב בטוח", יבצע הסרה, ויחזור חזרה למצב הרגיל - כל הפעולות ללא התערבות המשתמש).
לאחר ההסרה התקן מחדש -
@היהודי תסיר עם הסקריפט הזה:
ESET_Auto_Uninstaller_v1.bat
(לארח ההפעלה הקש על מקש כלשהו, המחשב יופעל מחדש ב"מצב בטוח", יבצע הסרה, ויחזור חזרה למצב הרגיל - כל הפעולות ללא התערבות המשתמש).
לאחר ההסרה התקן מחדש -
@יוסי-מחשבים כאן טוענים שזה קרה לכולם ושהם עלו על הפריצה קשור?
@היהודי כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ESET:
@יוסי-מחשבים כאן טוענים שזה קרה לכולם ושהם עלו על הפריצה קשור?
עובד לי מצויין, מתי הורדת את ההתקנה שהעלתי? עכשיו? (כי פעם העלתי שם גירסה שלא עבדה)
-
@היהודי כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ESET:
@יוסי-מחשבים כאן טוענים שזה קרה לכולם ושהם עלו על הפריצה קשור?
עובד לי מצויין, מתי הורדת את ההתקנה שהעלתי? עכשיו? (כי פעם העלתי שם גירסה שלא עבדה)
@יוסי-מחשבים עדיין לא עובד יכול להיות שהוא לא יכול להתעדכן בגלל הסינון יש סיכוי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות