בעיה | התצוגה של המסך התקטנה פתאום
-
שבוע טוב וחג שמח לכולם. התצוגה של המסך בשיאומי שלי התקטנה פתאום ואני לא מצליח לסדר זאת. ניסיתי דרך התצוגה בגודל גופן לסדר זאת אך זה ללא צלח.
אשמח לעזרה. -
שבוע טוב וחג שמח לכולם. התצוגה של המסך בשיאומי שלי התקטנה פתאום ואני לא מצליח לסדר זאת. ניסיתי דרך התצוגה בגודל גופן לסדר זאת אך זה ללא צלח.
אשמח לעזרה.@ח-ז-ג כתב בבעיה | התצוגה של המסך התקטנה פתאום:
שבוע טוב וחג שמח לכולם. התצוגה של המסך בשיאומי שלי התקטנה פתאום ואני לא מצליח לסדר זאת. ניסיתי דרך התצוגה בגודל גופן לסדר זאת אך זה ללא צלח.
אשמח לעזרה.תפתח יישום כלשהוא ותיכנס ליישומים אחרונים, מתחת יש שם כפתור של שינוי רזולציה.
-
-
@יוסיר כתב בבעיה | התצוגה של המסך התקטנה פתאום:
הכי פשוט תלחץסולמית ארוך או כוכבית ארוך באחד מהם תראה רוזולוציה ותבחר בינוית/רגילה
זה לא יותר פשוט ממה ש @אורי-ש כתב כי ברוב הגירסאות שאני מכיר לכה''פ
אי אפשר לשנות את הרזולציה אם אין אפליקציות פתוחות... -
@יוסיר כתב בבעיה | התצוגה של המסך התקטנה פתאום:
הכי פשוט תלחץסולמית ארוך או כוכבית ארוך באחד מהם תראה רוזולוציה ותבחר בינוית/רגילה
זה לא יותר פשוט ממה ש @אורי-ש כתב כי ברוב הגירסאות שאני מכיר לכה''פ
אי אפשר לשנות את הרזולציה אם אין אפליקציות פתוחות... -
@big מה הסיכוי שהוא לא נכנס לאפליקציה כלשהיא?
גם אם הרגע הוא הדליק את המכשיר יש שם מלפני הכיבוי את האפליקציות האחרונות....
(רק אם הרגע הוא עשה ניקוי יישומים אחרונים אז לא יהיה וזה לא מסתבר...) -
@ח-ז-ג כתב בבעיה | התצוגה של המסך התקטנה פתאום:
אז מה תכלס' לעשות?

יכול להיות שיהיה כתוב לך באנגלית או משהו דומה. -
@ח-ז-ג כתב בבעיה | התצוגה של המסך התקטנה פתאום:
אז מה תכלס' לעשות?

יכול להיות שיהיה כתוב לך באנגלית או משהו דומה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות