בקשה | מישהו יודע איך אפשר למחוק את האיטרנט מה הסי 2??
-
מישהו יודע איך אפשר למחוק את האיטרנט מה הסי 2??
-
מישהו יודע איך אפשר למחוק את האיטרנט מה הסי 2??
@אסרף-תקשורת כתב בבקשה | מישהו יודע איך אפשר למחוק את האיטרנט מה הסי 2??:
מישהו יודע איך אפשר למחוק את האיטרנט מה הסי 2??
אתה מתכוון שלא יראו את הסמל?
כמדומני שצריך לשנות גרסה
יש במדריכים כמה נושאים על זה -
מישהו יודע איך אפשר למחוק את האיטרנט מה הסי 2??
@אסרף-תקשורת
אפשר להחליף רק את התפריט בשביל שלא יראו את הסמל לא צריך להחליף גרסה(נפק"מ שאפשר ע"י בלוטוס) -
@אסרף-תקשורת
אפשר להחליף רק את התפריט בשביל שלא יראו את הסמל לא צריך להחליף גרסה(נפק"מ שאפשר ע"י בלוטוס)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות