בירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל
-
@לומדעס אם תעדכן לגירסה החדשה (22H2) לא יהיה לך בעיות, עכ"פ:
א. תוכנה שנוצרה לפתירת הבעיה: Windows11DragAndDropToTaskbarFix-2.3.exe
ב. תוכנה שפותרת את הבעיה, נוצרה להחלפת תפריט ההתחל: StartBack AiO 1.0.60.2.exe -
@לומדעס אם תעדכן לגירסה החדשה (22H2) לא יהיה לך בעיות, עכ"פ:
א. תוכנה שנוצרה לפתירת הבעיה: Windows11DragAndDropToTaskbarFix-2.3.exe
ב. תוכנה שפותרת את הבעיה, נוצרה להחלפת תפריט ההתחל: StartBack AiO 1.0.60.2.exe@יוסי-מחשבים כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
@לומדעס אם תעדכן לגירסה החדשה (22H2) לא יהיה לך בעיות, עכ"פ:
א. תוכנה שנוצרה לפתירת הבעיה: Windows11DragAndDropToTaskbarFix-2.3.exeהיא צריכה לעבוד תמיד או שאחרי שהתקנתי אותה אני יכול להסיר אותה כי היא כבר תיקנה ?
-
@יוסי-מחשבים כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
@לומדעס אם תעדכן לגירסה החדשה (22H2) לא יהיה לך בעיות, עכ"פ:
א. תוכנה שנוצרה לפתירת הבעיה: Windows11DragAndDropToTaskbarFix-2.3.exeהיא צריכה לעבוד תמיד או שאחרי שהתקנתי אותה אני יכול להסיר אותה כי היא כבר תיקנה ?
@לומדעס כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
@יוסי-מחשבים כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
@לומדעס אם תעדכן לגירסה החדשה (22H2) לא יהיה לך בעיות, עכ"פ:
א. תוכנה שנוצרה לפתירת הבעיה: Windows11DragAndDropToTaskbarFix-2.3.exeהיא צריכה לעבוד תמיד או שאחרי שהתקנתי אותה אני יכול להסיר אותה כי היא כבר תיקנה ?
זה לא התקנה, זה קובץ שמופעל תמיד (ואתה לא יכול למחוק אותו כי הוא בשימוש, אא"כ תסגור אותו בשורת המשימות).
למה לא תעדכן לגירסה החדשה וזהו? -
@לומדעס כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
@יוסי-מחשבים כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
@לומדעס אם תעדכן לגירסה החדשה (22H2) לא יהיה לך בעיות, עכ"פ:
א. תוכנה שנוצרה לפתירת הבעיה: Windows11DragAndDropToTaskbarFix-2.3.exeהיא צריכה לעבוד תמיד או שאחרי שהתקנתי אותה אני יכול להסיר אותה כי היא כבר תיקנה ?
זה לא התקנה, זה קובץ שמופעל תמיד (ואתה לא יכול למחוק אותו כי הוא בשימוש, אא"כ תסגור אותו בשורת המשימות).
למה לא תעדכן לגירסה החדשה וזהו?@יוסי-מחשבים כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
למה לא תעדכן לגירסה החדשה וזהו?
מאיפה אני יודע איזה נזק הפעם עשו שם מיקרוסופט , מעדיף שלא לעדכן, הוא גם לא מציע לי לעדכן
-
@יוסי-מחשבים כתב בבירור | WIN 11 אי"א לגרור לשורת ההתחל:
למה לא תעדכן לגירסה החדשה וזהו?
מאיפה אני יודע איזה נזק הפעם עשו שם מיקרוסופט , מעדיף שלא לעדכן, הוא גם לא מציע לי לעדכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות