בעיה | הפעלת דיסק טכנאי על המחשב
-
@קינג-קומפיוטר אז זה אומר שאני צריך להתקין ווינדוס חדש וזה ימחק לי את כל הדברים מהמחשב
@אושר לא, אתה צריך לבחור באפשרות של תקן את המחשב
-
@אושר לא, אתה צריך לבחור באפשרות של תקן את המחשב
@קינג-קומפיוטר איפה אני בוחר את זה ? אחרי שאני מכניס את האונקי למחשב ?
-
@קינג-קומפיוטר איפה אני בוחר את זה ? אחרי שאני מכניס את האונקי למחשב ?
@אושר כן
אחרי שאתה מעלה אותו מהבוט כמובן -
@אושר כן
אחרי שאתה מעלה אותו מהבוט כמובן@קינג-קומפיוטר אם תוכל לציין לי בדיוק באיזה שלב אני כותב את זה שיתקן לי את המחשב ולא ישים לי ווינדוס חדש ???
-
@קינג-קומפיוטר אם תוכל לציין לי בדיוק באיזה שלב אני כותב את זה שיתקן לי את המחשב ולא ישים לי ווינדוס חדש ???
-
@אושר כתב בבעיה | הפעלת דיסק טכנאי על המחשב:
איל אני מגיע לזה
איזה חברה המחשב?
וגם איך מצרפים תמונה פה בפורום??
הכי פשוט להדביק עם CTRL + V או לגרור
אם לא יש כפתור למעלה בסרגל לצרף קובץ -
@elazar אני עם פלאפון
אבל לא משנה לחצתי על f12 וזה הביא לי חלונות עם כל מיני אפשרויות השאלה על מה אני לוחץ@אושר יש לך אפשרות של העלאת קובץ, במחשב זה נמצא השלישי משמאל
-
@אושר יש לך אפשרות של העלאת קובץ, במחשב זה נמצא השלישי משמאל
@קינג-קומפיוטר לא משנה הסתדרתי תודה רבה על כל העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות