בקשת מידע | פתיחת שורת הפקודה שהמחשב כבוי
-
@kshm אם אתה מנסה לעשות משהו שקשור לנבכי מערכת ההפעלה עצמה (אין לי הגדרה טובה יותר לזה) שום דבר לא יעבוד לך
אפשר להפעיל את המחשב תוך כדי לחיצה על שיפט (או להפעיל מחדש וכנ"ל) -
@kshm אז אפשר עם כל דיסק התקנה של ווינדוס - אמור להיות לחצן קטן בפינת המסך שכתוב עליו "תקן את ווינדוס" ומשם אפשר להגיע לתפריט וכו'
-
@מתכנת-חובב F8 דוקא יעזור לו, כי זה נכנס לתפריט המסך הכחול של ווינדוס עצמם. רק שהוא יצטרך את סיסמת המשתמש בשביל לעשות משהו...
@NH-LOCAL כתב בבקשת מידע | פתיחת שורת הפקודה שהמחשב כבוי:
@מתכנת-חובב F8 דוקא יעזור לו, כי זה נכנס לתפריט המסך הכחול של ווינדוס עצמם. רק שהוא יצטרך את סיסמת המשתמש בשביל לעשות משהו...
גם אם יהיה לו הוא לא יוכל לדוגמה לאפס את סיסמת המשתמש
-
@NH-LOCAL כתב בבקשת מידע | פתיחת שורת הפקודה שהמחשב כבוי:
@מתכנת-חובב F8 דוקא יעזור לו, כי זה נכנס לתפריט המסך הכחול של ווינדוס עצמם. רק שהוא יצטרך את סיסמת המשתמש בשביל לעשות משהו...
גם אם יהיה לו הוא לא יוכל לדוגמה לאפס את סיסמת המשתמש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות