בקשת מידע | הרחבת פס הגלילה כמו שהיה ב win7
-
@רפאל-vnkl בבקשה:

-
@רפאל-vnkl כמובן. זה רק עושה שהוא לא יהיה מוסתר, לא שהוא יתרחב. זה באמת לא תשובה מדויקת לבקשה שלך
-
@רפאל-vnkl לא חושב שיש כזו דרך. אולי עם תוכנה חיצונית, בתקווה שיש כזו
-
@רפאל-vnkl פשוט תבצע תרגום של המילים "הרחבת פסי גלילה בווינדוס 11" או משהו בסגנון ותבצע חיפוש של זה
עריכה: יכול להיות שתוכנת STARTLSBACK עושה את זה. אבל היא משנה עוד כמה דברים חוץ מפסי הגלילה
@NH-LOCAL הצלחתי!
למי שרוצה: להיכנס ל registry editor, בצד יש תיקיה בשם HKEY_CURRENT_USER. לפתוח את החץ שבצידה (^), להיכנס ל control panel, להיכנס ל desktop, להיכנס ל windows metrics, וב scrollwidth להגדיר את הכמות שרוצים, זה אמור להיות באזור 20, לא במינוס.
כדי שהשינויים יכנסו לתוקף, צריך להפעיל מחדש את המחשב \ המשתמש -
@NH-LOCAL הצלחתי!
למי שרוצה: להיכנס ל registry editor, בצד יש תיקיה בשם HKEY_CURRENT_USER. לפתוח את החץ שבצידה (^), להיכנס ל control panel, להיכנס ל desktop, להיכנס ל windows metrics, וב scrollwidth להגדיר את הכמות שרוצים, זה אמור להיות באזור 20, לא במינוס.
כדי שהשינויים יכנסו לתוקף, צריך להפעיל מחדש את המחשב \ המשתמש -
@רפאל-vnkl מקור? סתם לסקרנות...
@NH-LOCAL https://www.makeuseof.com/windows-11-always-show-scrollbars/
באמצע הדף -
@רפאל-vnkl מקור? סתם לסקרנות...
-
ר רפאל vnkl סימן נושא זה כשאלה ב
-
ר רפאל vnkl סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות