באג | אפליקציית מצלמה של ווינדוס להורדה
-
יש לי בעיה במצלמה הבעיה נידונה כאן.
למעשה לא הצלחתי לפתור לפי ההוראות שהם נתנו, זה פשוט לא עבד.
[גם אין לי באפליקציית מצלמה של וינדוס 11, אפשרות לבחור איפה הוא שומר את הקובץ].מכיון שאני עם סינון אין לי אפשרות לפתוח את חנות מייקרוסופט.
השאלה האם יש לי אפשרות להתקין את האפליקציה מצלמה של ווינדוס מחדש מתוך הגדרות המחשב עצמו, או שאולי יש למישהו להעלות קובץ התקנה של אפליקציה מצלמה פשוטה מאותו סגנון.
-
יש לי בעיה במצלמה הבעיה נידונה כאן.
למעשה לא הצלחתי לפתור לפי ההוראות שהם נתנו, זה פשוט לא עבד.
[גם אין לי באפליקציית מצלמה של וינדוס 11, אפשרות לבחור איפה הוא שומר את הקובץ].מכיון שאני עם סינון אין לי אפשרות לפתוח את חנות מייקרוסופט.
השאלה האם יש לי אפשרות להתקין את האפליקציה מצלמה של ווינדוס מחדש מתוך הגדרות המחשב עצמו, או שאולי יש למישהו להעלות קובץ התקנה של אפליקציה מצלמה פשוטה מאותו סגנון.
-
מקפיץ את ההודעה.
אולי יש למישהו אפליקציית מצלמה נורמלית למחשב.
או לחילופין דרך להתקין מחדש את המצלמה של ווינדוס. -
מקפיץ את ההודעה.
אולי יש למישהו אפליקציית מצלמה נורמלית למחשב.
או לחילופין דרך להתקין מחדש את המצלמה של ווינדוס.@ההוא-גברא כתב בבאג | אפליקציית מצלמה של ווינדוס להורדה:
או לחילופין דרך להתקין מחדש את המצלמה של ווינדוס.
בחנות מייקרוסופט

-
M MAKRO התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות