בירור | ה"רשתות החברתיות" החרדיות בחגים - מושבתים?
-
למי ששם לב, פורום "פרוג" מושבת, וכתוב ישוב לפעול לאחר החג. (https://www.prog.co.il/)
פורום המוזיקה "מקצב" מושבת גם כן, אבל עכשיו החל לפעול. האם זהו משהו מכוון? -
@ג-יפה בפרוג פיתחו לאחרונה משהו שמאפשר להשבית אתרים בשבת
לגבי מקצב לא חושב שזה מושבת בגלל זה
-
למי ששם לב, פורום "פרוג" מושבת, וכתוב ישוב לפעול לאחר החג. (https://www.prog.co.il/)
פורום המוזיקה "מקצב" מושבת גם כן, אבל עכשיו החל לפעול. האם זהו משהו מכוון? -
@ב-ל-0 כתב בבירור | ה"רשתות החברתיות" החרדיות בחגים - מושבתים?:
@ג-יפה לשיטתך למה הפרום הזה עוד פתוח?
איזה פורום, מתמחים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות