באג | שפת הקלדה נוספת
-
האם מישהו יודע איך ניתן לבטל את האפשרות שיש 3 שפות- פעמיים עברית ואחת אנגלית זה מפריע מכיוון שמחליפים שפה אז צריך פעמיים להחליף,
תודה רבה!!!!

-
האם מישהו יודע איך ניתן לבטל את האפשרות שיש 3 שפות- פעמיים עברית ואחת אנגלית זה מפריע מכיוון שמחליפים שפה אז צריך פעמיים להחליף,
תודה רבה!!!!

-
@elazar כתב בבאג | שפת הקלדה נוספת:
@מוישל-ה כנס להגדרות שפה ותסיר את אחד מה"עברית"
יש לי רק פעם אחת עברית

-
מ מוישל'ה סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מוישל-ה כנס לאפשרויות שפה ותסיר בפריסת מקלדת \ מקשים (לא זוכר איך קוראים לזה) את אחת מהאפשרויות
-
@מוישל-ה מוזר בווינדוס 10 עכשיו אני רואה ששתי האפשרוי7ות מופיעות

יכול להיות שהוא מציג רק את האפשרויות הנוספות שיש ולא את הראשי וזה אומר שאתה יכול להסיר את מה שמופיע שם אבל אני לא בטוח
אתה יכול לנסות ומקסימום להתקין שוב את העברית -
@מוישל-ה מוזר בווינדוס 10 עכשיו אני רואה ששתי האפשרוי7ות מופיעות

יכול להיות שהוא מציג רק את האפשרויות הנוספות שיש ולא את הראשי וזה אומר שאתה יכול להסיר את מה שמופיע שם אבל אני לא בטוח
אתה יכול לנסות ומקסימום להתקין שוב את העברית -
@מוישל-ה תבדוק אם גם באנגלית אין לך אפשרות להוריד את השפה
כי אצלי אפשר להוריד אתה נכנס בשלוש נקודות ויש שם אפשרות למחוק את השפה -
@ב-ל-0 כתב בבאג | שפת הקלדה נוספת:
@מוישל-ה אבל אפשר להוריד בעברית אחד מהשניים בוודאות
צירפתי צילו"מ

-
מ מוישל'ה סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


