בעיה | ווינדוס 10 לא עולה. מה עושים?
-
עשיתי הפעלה מחדש למחשב אחרי שכל הקיצורי דרך לתוכנות הראו לי שגיאה ולא הפנו לשום מקום
ואח"כ הווינדוס לא עלה והיה כתוב "תיקון אוטומטי" ו"המחשב שלך לא הופעל כראוי"
ניסיתי לעשות שיחזור למערכת אבל לא נמצא נקודת שחזור
עשיתי "תיקון אתחול" וכתב לתקון אתחול לא היה אפשרות לתקן את המחשב שלך וכתב קובץ יומן רישום וכתובת של קובץ (מצורף תמונה

יצויין שהבעיה התחילה לפני יומיים אחרי פעולה במנהל המשימות
תודה! -
עשיתי הפעלה מחדש למחשב אחרי שכל הקיצורי דרך לתוכנות הראו לי שגיאה ולא הפנו לשום מקום
ואח"כ הווינדוס לא עלה והיה כתוב "תיקון אוטומטי" ו"המחשב שלך לא הופעל כראוי"
ניסיתי לעשות שיחזור למערכת אבל לא נמצא נקודת שחזור
עשיתי "תיקון אתחול" וכתב לתקון אתחול לא היה אפשרות לתקן את המחשב שלך וכתב קובץ יומן רישום וכתובת של קובץ (מצורף תמונה

יצויין שהבעיה התחילה לפני יומיים אחרי פעולה במנהל המשימות
תודה!@0313 תגבה עם דיסק טכנאים את כל המידע ותתקין מערכת מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות