בעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד
-
@סקרן-להבין מה לא עבד?
@ב-ל-0 לא נמחק ולא קרה כלום
-
@יוסי-מחשבים לא עזר... אגב כשאני מחבר אותו למחשב ומנסה בכל דרך שהיא למחוק הוא כותב כך:
הדיסק נעול מפני כתיבה...@סקרן-להבין כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
הדיסק נעול מפני כתיבה...
אולי זאת הבעיה?!
אתה יכול ליצור קבצים עליו?
-
@ב-ל-0 לא נמחק ולא קרה כלום
-
@סקרן-להבין כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
הדיסק נעול מפני כתיבה...
אולי זאת הבעיה?!
אתה יכול ליצור קבצים עליו?
@Yanky כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
אולי זאת הבעיה?!
אולי
@Yanky כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:אתה יכול ליצור קבצים עליו?
לא
מה שאני רוצה זה למחוק אותם ולשנות את המאפיינים לFAT32 -
@Yanky כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
אולי זאת הבעיה?!
אולי
@Yanky כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:אתה יכול ליצור קבצים עליו?
לא
מה שאני רוצה זה למחוק אותם ולשנות את המאפיינים לFAT32@סקרן-להבין
אולי תנסה לפתור את בעיית ה"מוגן" ומשם תנסה שוב
https://www.computerhope.com/issues/ch001617.htm -
@ב-ל-0 כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
ציינתי כבר בהתחלה שהשתמשתי בכמה דברים.. אז עשיתי את כל האפשרויות שהוזכרו שם
-
@יוסי-מחשבים לא עזר... אגב כשאני מחבר אותו למחשב ומנסה בכל דרך שהיא למחוק הוא כותב כך:
הדיסק נעול מפני כתיבה...@סקרן-להבין כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
@יוסי-מחשבים לא עזר... אגב כשאני מחבר אותו למחשב ומנסה בכל דרך שהיא למחוק הוא כותב כך:
הדיסק נעול מפני כתיבה...יש באג כזה שלא משתחרר בשום אופן וצריך לזרוק לפח
-
@סקרן-להבין כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
@יוסי-מחשבים לא עזר... אגב כשאני מחבר אותו למחשב ומנסה בכל דרך שהיא למחוק הוא כותב כך:
הדיסק נעול מפני כתיבה...יש באג כזה שלא משתחרר בשום אופן וצריך לזרוק לפח
-
@סקרן-להבין כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
וצריך לזרוק לפח
את הMp??
דיברת על כרטיס זכרון, לא?!
-
@סקרן-להבין כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
וצריך לזרוק לפח
את הMp??
דיברת על כרטיס זכרון, לא?!
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | מחיקת קבצים עקשניים במיוחד:
דיברת על כרטיס זכרון, לא?!
איזה קטע.... אני מתנצל מכולם, זה לא הכרטיס אלא הmp שהגיע עם 1mb....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות