בעיה | שיחזור קובץ שנפגם
-
היה לי קובץ (אודיו-MP3) בתוך נגן (דוקו) הכנסתי אותו לOTG לנגן והקובץ הזה ספציפית נהפך ל0KB (דווקא הוא-הוא היה יותר מ4GB נראה לי) ושאר הקבצים בסדר
יש מה לעשות?
@משחזר-מידע
בתודה מראש -
היה לי קובץ (אודיו-MP3) בתוך נגן (דוקו) הכנסתי אותו לOTG לנגן והקובץ הזה ספציפית נהפך ל0KB (דווקא הוא-הוא היה יותר מ4GB נראה לי) ושאר הקבצים בסדר
יש מה לעשות?
@משחזר-מידע
בתודה מראש@אביעד כתב בבעיה | שיחזור קובץ שנפגם:
בתוך נגן
איזה מערכת קבצים מדובר ?
אם זה FAT32 יש מצב שהוא אף פעם לא היה
מכיוון שאין אפשרות למערכת קבצים הנל להכיל קובץ בגודל הנל -
היה לי קובץ (אודיו-MP3) בתוך נגן (דוקו) הכנסתי אותו לOTG לנגן והקובץ הזה ספציפית נהפך ל0KB (דווקא הוא-הוא היה יותר מ4GB נראה לי) ושאר הקבצים בסדר
יש מה לעשות?
@משחזר-מידע
בתודה מראש -
@אביעד כתב בבעיה | שיחזור קובץ שנפגם:
בתוך נגן
איזה מערכת קבצים מדובר ?
אם זה FAT32 יש מצב שהוא אף פעם לא היה
מכיוון שאין אפשרות למערכת קבצים הנל להכיל קובץ בגודל הנל@משחזר-מידע כתב בבעיה | שיחזור קובץ שנפגם:
@אביעד כתב בבעיה | שיחזור קובץ שנפגם:
בתוך נגן
איזה מערכת קבצים מדובר ?
אם זה FAT32 יש מצב שהוא אף פעם לא היה
מכיוון שאין אפשרות למערכת קבצים הנל להכיל קובץ בגודל הנלחוזר בי הקובץ שקל רק2GB
ואין תופס מקום בכלל (אבל הוא עבד לי בהתחלה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות