באג | תוכנת best לא פועלת
-
ניסיתי לעשות רוט לפי המדריך שהובא כאן ל c2, התקנתי את הדרייברים, חיברתי את הפלאפון על PC suite, והתוכנה לא זזה, אי אפשר ללחוץ על write.

@רפאל-vnkl דרייברים במחשב
-
ניסיתי לעשות רוט לפי המדריך שהובא כאן ל c2, התקנתי את הדרייברים, חיברתי את הפלאפון על PC suite, והתוכנה לא זזה, אי אפשר ללחוץ על write.

-
@רפאל-vnkl דרייברים במחשב
@זונדל-גרנד איך מתקינים את הדרייברים? לוחצים ומאשרים הכל, או שזה לא הולך ככה?
(ואם כן תאמר לי איך) תודה! -
@זונדל-גרנד איך מתקינים את הדרייברים? לוחצים ומאשרים הכל, או שזה לא הולך ככה?
(ואם כן תאמר לי איך) תודה!@רפאל-vnkl לוחצים ומאשרים הכל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות