בקשת מידע | קבצים ישנים של ווינדוס 10
-
התקנתי את ווינדוס 11
באופציה שמשאירה את כל התוכנות וההגדרות הישנות של ווינדוס 10
והוא שמר לי תיקיה בשם WINDOWS.OLD ששם כנראה יש גיבוי לווינדוס 10
שאלה : האם אני יכול להעביר את כל התיקיה הזו (25 גיגה בערך) לדיסק קשיח חיצוני וכך לפנות מקום הרדיסק של המחשב ?
או שזה יכול לפגוע בפעילות ?
(זה כן חשוב לי שיישאר הגיבוי הזה היכן שהוא) -
התקנתי את ווינדוס 11
באופציה שמשאירה את כל התוכנות וההגדרות הישנות של ווינדוס 10
והוא שמר לי תיקיה בשם WINDOWS.OLD ששם כנראה יש גיבוי לווינדוס 10
שאלה : האם אני יכול להעביר את כל התיקיה הזו (25 גיגה בערך) לדיסק קשיח חיצוני וכך לפנות מקום הרדיסק של המחשב ?
או שזה יכול לפגוע בפעילות ?
(זה כן חשוב לי שיישאר הגיבוי הזה היכן שהוא)@avi4118132 אפשר למחוק את תיקיית windows.old
ושים לב שאת תיקיית windows למשל (בתוכה) אין לך סיבה הלא למחוק אותה (כ-20 ג"ב)
וכן את התיקיות של התוכנות
בקיצור מה שאתה לא צריך תגבה והשאר תשמור, בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות