בירור | התקנה נקייה על טבלאט
-
אני מנסה לעלות את מערכת ההפעלה מכרטיז זכרון והוא לא מעלה, התקן USB לא שייך כי צריך את שקע היציאה היחיד למקלדת, כדי להגיע לבוט\ביוס, למישהו יש פתרון?
תודה רבה ושנה מבורכת!
-
אני מנסה לעלות את מערכת ההפעלה מכרטיז זכרון והוא לא מעלה, התקן USB לא שייך כי צריך את שקע היציאה היחיד למקלדת, כדי להגיע לבוט\ביוס, למישהו יש פתרון?
תודה רבה ושנה מבורכת!
@אליר325000 שאלת תם
מפצל לא יעזור? -
@אליר325000 שאלת תם
מפצל לא יעזור?@צור כתב בבירור | התקנה נקייה על טבלאט:
מפצל לא יעזור?
לא, היציאה שם היא על הפרצוף וגם ככה בקושי קוראת את המקלדת, בעיקרון אני על בלוטוס, מה שלא שייך לביוס...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות