בירור | שימוש במחשב נייד מחובר לחשמל / סוללה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@simcha33345 ההמלצה היא להגדיר מקסימום טעינה 80 אחוז ומינימום טעינה 20 אחוז
לחלק מחברות המחשבים יש תוכנה ייעודית משלהם כדי להגדיר את זה תבדוק אם גם לacer יש תוכנה כזו
זכור לי שיש תוכנות חיצוניות שגם עושות את זה אבל אני לא בטוח -
@simcha33345 ההמלצה היא להגדיר מקסימום טעינה 80 אחוז ומינימום טעינה 20 אחוז
לחלק מחברות המחשבים יש תוכנה ייעודית משלהם כדי להגדיר את זה תבדוק אם גם לacer יש תוכנה כזו
זכור לי שיש תוכנות חיצוניות שגם עושות את זה אבל אני לא בטוח@קינג-קומפיוטר זה לגבי הטעינה עצמה, אני שאלתי לגבי שימוש ארוך של כמה שעות, האם לעבוד עם מטען מחובר כל הזמן או לתת לפרוק את הבטריה ולטעין וחוזר חלילה...
-
S simcha33345 סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות