בירור | דפדפן אקספלור לא נפתח
-
אני רוצה לפתוח מצלמות provision, כידוע שזה נפתח רק באקספלור.
כשאני פותח את אקספלור נפתח לי Microsoft Edge,
ב Edge בטעינה על מצב אקספלור לא נפתח אפשרות של התחברות, (מסך כחול)מישהו יכול לעזור לי???
@שמח-לשמוע כתב בבירור | דפדפן אקספלור לא נפתח:
אני רוצה לפתוח מצלמות provision, כידוע שזה נפתח רק באקספלור
תיקון טעות:
מומלץ להשתמש בתוכנה של פרוויזן. זה הרבה יותר טוב מהדפדפן, כמובן לגישה חד פעמית זה לא נוח.נ. ב. לי עובד פרוויזן גם בדפדפן.
יש גם פטנט להחזיר את האקספלורר אפילו בוינדוס 11 דרך אפשרויות אינטרנט בלוח הבקרה (פורסם באתר TG SPOT)
-
@שמח-לשמוע כתב בבירור | דפדפן אקספלור לא נפתח:
אני רוצה לפתוח מצלמות provision, כידוע שזה נפתח רק באקספלור
תיקון טעות:
מומלץ להשתמש בתוכנה של פרוויזן. זה הרבה יותר טוב מהדפדפן, כמובן לגישה חד פעמית זה לא נוח.נ. ב. לי עובד פרוויזן גם בדפדפן.
יש גם פטנט להחזיר את האקספלורר אפילו בוינדוס 11 דרך אפשרויות אינטרנט בלוח הבקרה (פורסם באתר TG SPOT)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות