בעיה | איך לחזור לווינ10
-
תגובה: בירור | איך אפשר לחזור מווינדוס 11 ל10
יש לי ווינ11 אבל עם מעבד amd וכמו שהיה במחשב השני שפרצתי את ווינ11 דרך רופוס גם במחשב השני התחיל לעשות בעיות(התקנתי דרך הסקריפט ולא ראיתי שבעייתי על amd...) איך אפשר לחזור לווינ10? עד כמה שהבנתי רק ע"י התקנה נקייה.- מאיפה אפשר להשיג קובץ של התקנה נקייה
- איך אפשר לשמור קבצי מערכת (כגון משתמשים וכו עם חסימה של microsoft האם אפשר לשמור את זה במקום לעשות חדש) וקבצים רגילים
- האם יש את ווינ10 באתר הרשמי של מייקרוסופט או שזה רק בפריצות וכו...
-
ס סקרן להבין סימן נושא זה כשאלה ב
-
תגובה: בירור | איך אפשר לחזור מווינדוס 11 ל10
יש לי ווינ11 אבל עם מעבד amd וכמו שהיה במחשב השני שפרצתי את ווינ11 דרך רופוס גם במחשב השני התחיל לעשות בעיות(התקנתי דרך הסקריפט ולא ראיתי שבעייתי על amd...) איך אפשר לחזור לווינ10? עד כמה שהבנתי רק ע"י התקנה נקייה.- מאיפה אפשר להשיג קובץ של התקנה נקייה
- איך אפשר לשמור קבצי מערכת (כגון משתמשים וכו עם חסימה של microsoft האם אפשר לשמור את זה במקום לעשות חדש) וקבצים רגילים
- האם יש את ווינ10 באתר הרשמי של מייקרוסופט או שזה רק בפריצות וכו...
@סקרן-להבין מורידים מכאן https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209
ואי אפשר לשמור את המשתמשים הם נשמרים בתקיה נפרדת בשם Windows.old
והקישור שנתתי לך זה מקורי של מיקרוסופט -
ס סקרן להבין סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות