בעיה | שאלה למחזיקי האנדרואיד/WSA בווינדוס 11
-
ה WSA שלי כותב כל הזמן בדיסק - משהו בין 7 ל12 מגה בייט של כתיבה, ואני חושש שזה יהרוס את הדיסק (SSD לא מיועד לכתיבה לא נגמרת!)
בבדיקה התברר שהאפליקציה הפועלת היא "שרותי גוגל פלאי" (בכיבוי של האפק הפעילות נגמרה).
למה זה ככה?
אגב, מעניין שהראם לא משתנה (בדר"כ כשתוכנה כותבת כ"כ הרבה היא גם טוענת נתונים ומרוקנת, והראם משתנה כל הזמן).
תכל'ס, מה עושים? -
ה WSA שלי כותב כל הזמן בדיסק - משהו בין 7 ל12 מגה בייט של כתיבה, ואני חושש שזה יהרוס את הדיסק (SSD לא מיועד לכתיבה לא נגמרת!)
בבדיקה התברר שהאפליקציה הפועלת היא "שרותי גוגל פלאי" (בכיבוי של האפק הפעילות נגמרה).
למה זה ככה?
אגב, מעניין שהראם לא משתנה (בדר"כ כשתוכנה כותבת כ"כ הרבה היא גם טוענת נתונים ומרוקנת, והראם משתנה כל הזמן).
תכל'ס, מה עושים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות