באג | אי אפשר להתקין אפליקציות נוספות במכשיר אפי' שיש מקום
-
כבר נפתח פה בעבר אבל לא הגיע שום פתרון
התקנתי הרבה אפליקציות במכשיר יאנג 6310 אחר תקופה החלטתי להוסיף כמה אפליקציות וכתב לי שאין לי מקום
אז מחקתי כמה אפליקציות וגם כשהיה מלא מקום עדיין כותב שאין מקום
ובאמת יש מקום בראם ובמכשיר עצמו מעל 600 מ''ג
אשמח לעזרה דחופה -
כבר נפתח פה בעבר אבל לא הגיע שום פתרון
התקנתי הרבה אפליקציות במכשיר יאנג 6310 אחר תקופה החלטתי להוסיף כמה אפליקציות וכתב לי שאין לי מקום
אז מחקתי כמה אפליקציות וגם כשהיה מלא מקום עדיין כותב שאין מקום
ובאמת יש מקום בראם ובמכשיר עצמו מעל 600 מ''ג
אשמח לעזרה דחופה -
@יוסיג שמועה שמעתי שצריך שיהיה 10 % מהמקום פנוי
אצלי בשיאומי הוא לא התקין ושפיניתי קבצים מהזיכרון הפנימי חזר לעבודה -
@יוסיג בשיאומי מקשים צריך שיהיה ג'יגה פנוי. מסתבר שגם כאן
@Ykingsmart עד הבאג הזה התקנתי גם כשהיה לי מגה כמו האפליקציה
רק יום אחד התחיל בעיות ומה יעזור גיגה שלמה אם הרוב יש הרבה פנוי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות