בירור | כמה זמן לוקח ליצור חלון באינדיזיין?
-
כמה זמן לוקח ליצור חלון באינדיזיין?
זה בשניה הולך על הכול?
זה המון זמן או שמחילים את זה על הפסקה של התוכן וזהו? -
כמה זמן לוקח ליצור חלון באינדיזיין?
זה בשניה הולך על הכול?
זה המון זמן או שמחילים את זה על הפסקה של התוכן וזהו?@מים-אחרונים תוכל לפרט מעט?
אבל בכללי אתה יוצר סגנון פסקה ומחיל אותה על הכל וזהו אם לזה התכוונת -
@מים-אחרונים תוכל לפרט מעט?
אבל בכללי אתה יוצר סגנון פסקה ומחיל אותה על הכל וזהו אם לזה התכוונת@סקרן-להבין פרסמו כאן
https://mitmachim.top/topic/31203/להורדה-הסקריפט-ליצירת-חלון-באינדיזיין
כיצד עושים השאלה היא כמה זמן זה לוקח?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות