שאלה | סינון לF21
-
@דוד-המלך-3 הניפוי באגים דולק נכון?
@שניאור-שמח כן
-
@דוד-המלך-3 לא יודע מה להגי לך תחכה ל @אני-אני-אני
-
@דוד-המלך-3
תקיש
adb kill-server
נתק את הטלפון חבר מחדש (תקפיד להיות במסך הבית)
תקיש adb devices
ותאשר את ההודעה בטלפון -
@דוד-המלך-3
תקיש
adb kill-server
נתק את הטלפון חבר מחדש (תקפיד להיות במסך הבית)
תקיש adb devices
ותאשר את ההודעה בטלפון -
@דוד-המלך-3
אתה על מסך הבית?
מוזר הוא אמור להקפיץ לך חלון לאישור ניפוי באגים
(המכשיר מחובר רק אין אישור) -
@דוד-המלך-3
אתה על מסך הבית?
מוזר הוא אמור להקפיץ לך חלון לאישור ניפוי באגים
(המכשיר מחובר רק אין אישור)@אני-אני-אני אני על מסך בית
אין חלון לאישור -
@אני-אני-אני אני על מסך בית
אין חלון לאישור@דוד-המלך-3
מסך הבית המקורי או חיצוני? -
@דוד-המלך-3
מסך הבית המקורי או חיצוני?@אני-אני-אני מקורי
וכיבתי את נא לא להפריע אם זה קשור
-
@אני-אני-אני מקורי
וכיבתי את נא לא להפריע אם זה קשור
@דוד-המלך-3
לא יודע למה לא מופיע אצליך
כעיקרון אמור להופיע חלון לאישור ניפוי באגים
נסה לכבות ולהפעיל מחדש אפשרויות מפתח -
@דוד-המלך-3
לא יודע למה לא מופיע אצליך
כעיקרון אמור להופיע חלון לאישור ניפוי באגים
נסה לכבות ולהפעיל מחדש אפשרויות מפתח -
@דוד-המלך-3
אחי אני אכתוב שוב כל עוד אין לך בטלפון חלון שאישרת אה לא תצליח לגשת ב ADB לפון
למה אין לך אינני יודע נסה לכבות את "נא לא להפריע" נסה להפעיל מחדש את הטלפון
בהצלחה
-
@דוד-המלך-3
אחי אני אכתוב שוב כל עוד אין לך בטלפון חלון שאישרת אה לא תצליח לגשת ב ADB לפון
למה אין לך אינני יודע נסה לכבות את "נא לא להפריע" נסה להפעיל מחדש את הטלפון
בהצלחה
@אני-אני-אני שהוא ינסה בהגדרות של הניפוי באגים לבטל את כל המחשבים שהוא פעם התחבר אליהם..
-
@אני-אני-אני שהוא ינסה בהגדרות של הניפוי באגים לבטל את כל המחשבים שהוא פעם התחבר אליהם..
@שניאור-שמח לא עוזר
אתה יודע לעשות שליטה מרחוק? -
@אני-אני-אני שהוא ינסה בהגדרות של הניפוי באגים לבטל את כל המחשבים שהוא פעם התחבר אליהם..
@שניאור-שמח כתב בשאלה | סינון לF21:
שהוא ינסה בהגדרות של הניפוי באגים לבטל את כל המחשבים שהוא פעם התחבר אליהם..
ג"כ רעיון
-
@שניאור-שמח לא עוזר
אתה יודע לעשות שליטה מרחוק?@דוד-המלך-3 כן למה?
-
@דוד-המלך-3 כן למה?
@שניאור-שמח
אני מחפש מישהו שיודע טוב יותר ממני שיכול לעשות
בשליטה מרחוק או פיזית -
@שניאור-שמח
אני מחפש מישהו שיודע טוב יותר ממני שיכול לעשות
בשליטה מרחוק או פיזית@דוד-המלך-3 כדאי ש @אני-אני-אני יעשה לך כי הוא יותר טוב ממני..
-
@דוד-המלך-3 כדאי ש @אני-אני-אני יעשה לך כי הוא יותר טוב ממני..
@שניאור-שמח
@דוד-המלך-3
הייתי שמח לעזור אבל אין לי קצה חוט למה לא מופיע לך התראה בטלפון לאישור ניפוי באגים -
ד דוד המלך 3 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

