בקשת מידע | 'מילוי מהיר' לאותיות
-
יש אפשרות לעשות באקסל 'מילוי מהיר' לאותיות?
והיינו, אם מתחילים רשימה 1 2 3 וגוררים ללמטה, זה ממשיך לבד 4 5 6 וכו' עד היכן שגררנו. השאלה היא האם יש דרך לעשות כן על אותיות, שאקליד א ב ג ויגרור והוא ימשיך לבד ד ה ו וכו'.
או איזו שהיא דרך להמיר את הספרות לאותיות.
תודה! -
יש אפשרות לעשות באקסל 'מילוי מהיר' לאותיות?
והיינו, אם מתחילים רשימה 1 2 3 וגוררים ללמטה, זה ממשיך לבד 4 5 6 וכו' עד היכן שגררנו. השאלה היא האם יש דרך לעשות כן על אותיות, שאקליד א ב ג ויגרור והוא ימשיך לבד ד ה ו וכו'.
או איזו שהיא דרך להמיר את הספרות לאותיות.
תודה! -
@שקוע-בלימוד-0 במיוחד בשבילך שאלתי פה בדיוק את השאלה שלך...
אם היית מחפש קצת לא היית צריך להטריח אותי!
@שמואל-ש כתב בבקשת מידע | 'מילוי מהיר' לאותיות:
אם היית מחפש קצת לא היית צריך להטריח אותי!
אתה לא רואה שהוא "שקוע בלימוד" הוא לא שם לב...

-
@שקוע-בלימוד-0 במיוחד בשבילך שאלתי פה בדיוק את השאלה שלך...
אם היית מחפש קצת לא היית צריך להטריח אותי!
@שמואל-ש תודה רבה [אין לי עדיין לייקים...]
ואגב, חיפשתי דווקא. אבל כתבתי בחיפוש [גוגל באתר] 'מילוי מהיר אותיות'. מניין לי לדעת שאתה בחרת לקרוא לזה 'מילוי עמודה באקסל בסדר עולה לפי אותיות', בעוד ההגדרה האמיתית של זה [אני חושב] היא 'מילוי מהיר'?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות