בעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!
-
עשיתי קוד לפלאפון וכעת אני בא לפתוח ואין... לא ניפתח
דחוף מה עושים???? -
עשיתי קוד לפלאפון וכעת אני בא לפתוח ואין... לא ניפתח
דחוף מה עושים????@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
עשיתי קוד לפלאפון וכעת אני בא לפתוח ואין... לא ניפתח
דחוף מה עושים????עשית קוד יותר מ4 ספרות?
-
@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
עשיתי קוד לפלאפון וכעת אני בא לפתוח ואין... לא ניפתח
דחוף מה עושים????עשית קוד יותר מ4 ספרות?
@שלמה-ו
זה הבעיה עשיתי קוד של חמש ספרות ולא אחזתי שהוא נותן לי רק ארבע
ותכלס' ניסיתי את כל האופציות
ולא נפתח.. -
@שלמה-ו
זה הבעיה עשיתי קוד של חמש ספרות ולא אחזתי שהוא נותן לי רק ארבע
ותכלס' ניסיתי את כל האופציות
ולא נפתח..@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
@שלמה-ו
זה הבעיה עשיתי קוד של חמש ספרות ולא אחזתי שהוא נותן לי רק ארבע
ותכלס' ניסיתי את כל האופציות
ולא נפתח..אתה זוכר את הקוד?
א"כ תפנה ל @0533133A יש לו פיתרון לבעיה הזו
פתיחת המכשיר ללא איבוד נתונים כלל -
@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
@שלמה-ו
זה הבעיה עשיתי קוד של חמש ספרות ולא אחזתי שהוא נותן לי רק ארבע
ותכלס' ניסיתי את כל האופציות
ולא נפתח..אתה זוכר את הקוד?
א"כ תפנה ל @0533133A יש לו פיתרון לבעיה הזו
פתיחת המכשיר ללא איבוד נתונים כלליש לו פיתרון מרחוק???
-
יש לו פיתרון מרחוק???
@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
יש לו פיתרון מרחוק???
לא זה מחייב גישה פיזית למכשיר
מאיזה איזור אתה?
הוא מירושלים -
@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
יש לו פיתרון מרחוק???
לא זה מחייב גישה פיזית למכשיר
מאיזה איזור אתה?
הוא מירושלים@שלמה-ו
אני בב"ב השאלה גם אם זה מפרמט את המכשיר.? -
@שלמה-ו
אני בב"ב השאלה גם אם זה מפרמט את המכשיר.?@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
@שלמה-ו
אני בב"ב השאלה גם אם זה מפרמט את המכשיר.?כבר כתבתי
אם אתה זוכר מה הקוד שעשית זה לא מפרמט את המכשיר -
@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
@שלמה-ו
אני בב"ב השאלה גם אם זה מפרמט את המכשיר.?כבר כתבתי
אם אתה זוכר מה הקוד שעשית זה לא מפרמט את המכשיר@שלמה-ו
אין איזה אופציה שמשחררת אם איזה קוד ??????? -
@שלמה-ו
אין איזה אופציה שמשחררת אם איזה קוד ???????@איציק-התותך כתב בבעיה | נתקע הקוד!!! דחוףףףף!!:
@שלמה-ו
אין איזה אופציה שמשחררת אם איזה קוד ???????לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות