עזרה | אני רוצה להסתיר את כל הכוננים והתוכניות במחשב מלבד כונן D , אפשרי?
-
כבר הוזכר בעבר כאן:
בקשת מידע | שלא יהיה מוצג במחשב כונן cתכל'ס לא בדיוק הבנתי מה כתוב שם, מישהו יכול לעזור לי?
המטרה שלי היא שכשאני פותח את הסייר תהיה אפשרות להגיע רק לכונן אחד ולא לשום מקום אחר
בתודה מראש -
כבר הוזכר בעבר כאן:
בקשת מידע | שלא יהיה מוצג במחשב כונן cתכל'ס לא בדיוק הבנתי מה כתוב שם, מישהו יכול לעזור לי?
המטרה שלי היא שכשאני פותח את הסייר תהיה אפשרות להגיע רק לכונן אחד ולא לשום מקום אחר
בתודה מראש@השארפער-התותח יש את התוכנה הזאת.
runblock חסימת תוכנות במחשב מומלץ.rar
אתה צריך שיהיה 2 משתמשים במחשב.- מנהל
- משתמש.
במשתמש תתקין את התוכנה.
ושם בכפתור האפשרויות יש אפשרות להסתיר / לנעול כוננים לפי אות הכונן.
תוכל לחסום הכל מלבד כונן D כך שגם אונקי שיחברו לא יוכלו לראות.
התוכנה בעברית.
תיזהר במה שאתה חוסם וכו'....
עריכה: ניתן גם לחסום כל תוכנה במחשב.
לפי רשימה שחורה או לבנה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות