בעיה | תוכנות לא נפתחות במחשב
-
שלום וברכה,
התחילה לי היום בעיה חדשה במחשב, שהרבה תוכנות לא נפתחות לי. כשאני מנסה לפתוח תוכנה היא לא עולה, ואפילו לא עולה הודעת שגיאה, אבל מנהל המשימות כן מציג אותה (ואפילו, אם נסיתי לפתוח את התוכנה כמה פעמים מנהל המשימות מציג אותה כמה פעמים...)
יש תוכנות שכן נפתחות ותוכנות שלא, אני לא יודע את ההבדל (למשל, טלגרם לא נפתח, פורמט פקטורי לא נפתח. תוכנות אופיס נפתחות, דפדפנים נפתחים, ווטסאפ ווב נפתח).
אשמח לעזרה
תודה רבה -
שלום וברכה,
התחילה לי היום בעיה חדשה במחשב, שהרבה תוכנות לא נפתחות לי. כשאני מנסה לפתוח תוכנה היא לא עולה, ואפילו לא עולה הודעת שגיאה, אבל מנהל המשימות כן מציג אותה (ואפילו, אם נסיתי לפתוח את התוכנה כמה פעמים מנהל המשימות מציג אותה כמה פעמים...)
יש תוכנות שכן נפתחות ותוכנות שלא, אני לא יודע את ההבדל (למשל, טלגרם לא נפתח, פורמט פקטורי לא נפתח. תוכנות אופיס נפתחות, דפדפנים נפתחים, ווטסאפ ווב נפתח).
אשמח לעזרה
תודה רבה@איש-פלוני אולי מה שכתבו כאן יוכל לעזור לך?
אתה נכנס לנתיב של התוכנה ופותח את הקובץ של היישום כמו ש:
@קינג-קומפיוטר כתב בעזרה | כל התוכנות לא נפתחות:@יהונתן-קולדצקי תנסה לפתוח את היישום עצמו תיכנס לתיקיה של כרום ותלחץ עליו
-
שלום וברכה,
התחילה לי היום בעיה חדשה במחשב, שהרבה תוכנות לא נפתחות לי. כשאני מנסה לפתוח תוכנה היא לא עולה, ואפילו לא עולה הודעת שגיאה, אבל מנהל המשימות כן מציג אותה (ואפילו, אם נסיתי לפתוח את התוכנה כמה פעמים מנהל המשימות מציג אותה כמה פעמים...)
יש תוכנות שכן נפתחות ותוכנות שלא, אני לא יודע את ההבדל (למשל, טלגרם לא נפתח, פורמט פקטורי לא נפתח. תוכנות אופיס נפתחות, דפדפנים נפתחים, ווטסאפ ווב נפתח).
אשמח לעזרה
תודה רבה@איש-פלוני תבדוק אם כשאתה פותח את התוכנות הן מופיעות בחץ בצד שמאל בשורת המשימות
-
@איש-פלוני אולי מה שכתבו כאן יוכל לעזור לך?
אתה נכנס לנתיב של התוכנה ופותח את הקובץ של היישום כמו ש:
@קינג-קומפיוטר כתב בעזרה | כל התוכנות לא נפתחות:@יהונתן-קולדצקי תנסה לפתוח את היישום עצמו תיכנס לתיקיה של כרום ותלחץ עליו
@סקרן-להבין לא עזר
@קינג-קומפיוטר לא מופיעות. הם מופיעות רק במנהל המשימות ב'תהליכים ברקע'.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות