בעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב
-
@עמי כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@מאזדהה מצאתי מוכר יותר זול . ₪ 89.73 18%OFF | 2.8 ”לxiaomi Duoqin F12 Pro LCD תצוגת מסך מגע פנל מסך Digitizer
https://a.aliexpress.com/_Ex14OTDעכשיו אני רואה שזה בערך אותו מחיר (בצבע הלבן), מכיון שיש משלוח של עוד 13 ש"ח
@ITAMAR25 כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@עמי כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@מאזדהה מצאתי מוכר יותר זול . ₪ 89.73 18%OFF | 2.8 ”לxiaomi Duoqin F12 Pro LCD תצוגת מסך מגע פנל מסך Digitizer
https://a.aliexpress.com/_Ex14OTDעכשיו אני רואה שזה בערך אותו מחיר (בצבע הלבן), מכיון שיש משלוח של עוד 13 ש"ח
נכון אבל יש קופונים
-
@מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@עמי שווה לקחת סיכון? או שזה בכלל לא סיכון.... כי אין כזה מכשיר?
שאל את המוכר נראה לי הכי נכון
-
@עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
פנל מסך.html@מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
פנל מסך.htmlזה אותו דבר זה שלמטה צריך להתחבר לחלק למעלה

-
@מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
פנל מסך.htmlזה אותו דבר זה שלמטה צריך להתחבר לחלק למעלה

-
@מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
פנל מסך.htmlזה אותו דבר זה שלמטה צריך להתחבר לחלק למעלה

-
@מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:
@עמי ואיך פתחת את המכשיר?
אתה מסיר את החלק התחתון של המכשיר בעדינות עם כלי או ציפורניים {כמובן קודם להסיר את המגירה של הסים } ואחרי זה תראה כ8 ברגים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
