בקשת מידע | כל מה שבדרייב יכנס לאיחסון השיתופי
-
האם יש דרך שאוכל לעשות שהדרייב שלי יהיה משועבד לאיחסון השיתופי בה אני שותף, וככה כל מה שנכנס לדרייב שלי מועבר לתיקית איחסון השיתופי אוטומטי, הרעיון היא שאוכל להעלות דברים לדרייב שלי מבלי שזה יגזול מה15 ג'יגה שיש לי בדרייב?
-
האם יש דרך שאוכל לעשות שהדרייב שלי יהיה משועבד לאיחסון השיתופי בה אני שותף, וככה כל מה שנכנס לדרייב שלי מועבר לתיקית איחסון השיתופי אוטומטי, הרעיון היא שאוכל להעלות דברים לדרייב שלי מבלי שזה יגזול מה15 ג'יגה שיש לי בדרייב?
@מלאכת-מחשבת רק אם הבעלים של האחסון שיתופי יוסיף אותך, מישהו הרי משלם על זה..
-
@מלאכת-מחשבת רק אם הבעלים של האחסון שיתופי יוסיף אותך, מישהו הרי משלם על זה..
@חראשו רק מה חשבת?
כמובן אני מדבר על איחסון שיתופי שיש לי בה הרשאות, השאלה היא איך אני יכול לגרום שהכל יועלה אוטומטי לשם.. -
מ מגדלים סימן נושא זה כשאלה ב
-
@חראשו רק מה חשבת?
כמובן אני מדבר על איחסון שיתופי שיש לי בה הרשאות, השאלה היא איך אני יכול לגרום שהכל יועלה אוטומטי לשם..@מלאכת-מחשבת זה לבד עולה אם אתה מעלה לתוך זה אתה גם צריך להיות מוגדר כיכול לערוך. אבל שתעלה לאיחסון שלך וזה יעלה לשם לא נראה לי שאפשר
@חראשו כתב בבקשת מידע | כל מה שבדרייב יכנס לאיחסון השיתופי:
מישהו הרי משלם על זה..
זה לא נכון לא משלמים על זה הרבה פעמים זה רובוט של גוגל בדרייב ולכן זה לפעמים נעלם לגמרי פתאום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות