בעיה | תוכנת MobiMB לא עובדת לי
-
הוא כותב לי מיד כשאני פותח "תקופת הניסיון שלך חלפה"

ואחרי אנטר מראה את זה

וכשאני ממשיך לתוכנה עצמה

ואז בSTART MOBYMB הוא לא מזהה את הטלפון גם לאחר כל הפתרונות שבמדריך https://mitmachim.top/topic/11/מדריך-החלפת-קובצי-תפריט-קבצי-תפריט-נוקיה-c2-עם-תוכנת-mobimbמישהו יכול לשלוח לי את התוכנה מחדש?
תודה מראש -
הוא כותב לי מיד כשאני פותח "תקופת הניסיון שלך חלפה"

ואחרי אנטר מראה את זה

וכשאני ממשיך לתוכנה עצמה

ואז בSTART MOBYMB הוא לא מזהה את הטלפון גם לאחר כל הפתרונות שבמדריך https://mitmachim.top/topic/11/מדריך-החלפת-קובצי-תפריט-קבצי-תפריט-נוקיה-c2-עם-תוכנת-mobimbמישהו יכול לשלוח לי את התוכנה מחדש?
תודה מראש@שאול-208
[MobiMB.rar](40b6d755-87b6-4c57-b3c8-20199be3d149-MobiMB -- TechMesto.com.rar)
[דרייברים לנוקיה.exe](1915958f-0f4f-4809-8827-45f97644ab8b-דרייברים לנוקיה.exe) -
@משה-משה-5 לא מוריד בכלל?
או מוריד ולא נותן לשמור? -
@משה-משה-5 לא מוריד בכלל?
או מוריד ולא נותן לשמור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות