בעיה | נחסם לי ה-WiFi ???
-
יש לי מודם של 019 ותמיד חיברתי לזה מחשב נייד דרך ה WiFi וזה עבד מצוין
היום נסתי ועשיתי קוד שגוי הוא משהוא כזה
למעשה אחרי כמה פעמים אני רואה שהאור של הWiFi נכבה לי (יש לי במודם 5 אורות)
ואני כבר לא רואה את זה ברשת של המחשב נייד
יש פתרון? -
יש לי מודם של 019 ותמיד חיברתי לזה מחשב נייד דרך ה WiFi וזה עבד מצוין
היום נסתי ועשיתי קוד שגוי הוא משהוא כזה
למעשה אחרי כמה פעמים אני רואה שהאור של הWiFi נכבה לי (יש לי במודם 5 אורות)
ואני כבר לא רואה את זה ברשת של המחשב נייד
יש פתרון?@בערל-ושלייקס האור אם העיגול והחץ דלוק?
-
@בערל-ושלייקס האור אם העיגול והחץ דלוק?
@y-yechiel כן
-
@בערל-ושלייקס כתב בבעיה | נחסם לי ה-WiFi ???:
@y-yechiel כן
תפנה לשירות הלקוחות אמור להיות להם שליטה מלאה על המכשיר
-
@בערל-ושלייקס כתב בבעיה | נחסם לי ה-WiFi ???:
@y-yechiel כן
תפנה לשירות הלקוחות אמור להיות להם שליטה מלאה על המכשיר
@nte בדיוק עכשיו אני באמצע לדבר איתם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות