בקשה | למישהוא יש את זה על המחשב (פרוץ) photoscape x pro ??
-
PhotoScape X Pro 4.2.1
לפי דברי יוצר הפריצה igorca רק להתקין וזהו, וזה מאוקטב בהתקנה.
גודל הקובץ - 382 MB
https://send.magicode.me/send-file/file/ 0869dc5bbb2a998213f8cc4f79584563d0bd853b/view
@KINGYOS כתב בבקשה | למישהוא יש את זה על המחשב (פרוץ) photoscape x pro ??:
https://send.magicode.me/send-file/file/ 0869dc5bbb2a998213f8cc4f79584563d0bd853b/view

-
@KINGYOS כתב בבקשה | למישהוא יש את זה על המחשב (פרוץ) photoscape x pro ??:
https://send.magicode.me/send-file/file/ 0869dc5bbb2a998213f8cc4f79584563d0bd853b/view

-
@KINGYOS כתב בבקשה | למישהוא יש את זה על המחשב (פרוץ) photoscape x pro ??:
https://send.magicode.me/send-file/file/ 0869dc5bbb2a998213f8cc4f79584563d0bd853b/view

@מנדי-PRO כתב בבקשה | למישהוא יש את זה על המחשב (פרוץ) photoscape x pro ??:
@KINGYOS כתב בבקשה | למישהוא יש את זה על המחשב (פרוץ) photoscape x pro ??:
https://send.magicode.me/send-file/file/ 0869dc5bbb2a998213f8cc4f79584563d0bd853b/view

תחבר תעתיק את הקישור הלא מודגש ואז תדביק לידו את המוגדש
-
מ מנדי PRO סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מנדי PRO סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מנדי PRO סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@מנדי-PRO אשמח שמישהוא יעלה את הpro. (הורדתי דרך חנות האפליקציות את הגרסא החינמית ורוצה לשדרג או להתקין מחדש לגרסת הפרו והקישורים למעלה חסומים או שכבר הוסרו).תודה רבה מראש.
-
@מנדי-PRO אשמח שמישהוא יעלה את הpro. (הורדתי דרך חנות האפליקציות את הגרסא החינמית ורוצה לשדרג או להתקין מחדש לגרסת הפרו והקישורים למעלה חסומים או שכבר הוסרו).תודה רבה מראש.
@0527175343smb אם אתקנת את החינמי אתה יכול לשדרג רק עם תוספת כסף..(150 ש"ח)
אז פה ישלך את הpro פרוץ! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


