באג | טלפון סוחט בטריה
-
@מתענין-0 כתב בבאג | טלפון סוחט בטריה:
בc2 שלי הבטריה (חזקה 1300) כפשוטו נסחטת במהירות וגם בעיות בצג כמות הבטריה
אשמח לעזרהאיזה בטריה יש לך?
-
@מתענין-0 כתב בבאג | טלפון סוחט בטריה:
בc2 שלי הבטריה (חזקה 1300) כפשוטו נסחטת במהירות וגם בעיות בצג כמות הבטריה
אשמח לעזרהאולי תקנה גרמנית
-
@מתענין-0 כתב בבאג | טלפון סוחט בטריה:
@לומדעס אתה מדבר על ה2400m
ממש לא ה2400 זה סתם קשקוש
יש בטריה גרמנית של חברת פלורסל וזה מחזיק בין יום ליומיים תלוי בשימוש
@מוטי-ברנד היכן להשגה ומחיר?
-
@מוטי-ברנד היכן להשגה ומחיר?
-
@מתענין-0 בחנויות זה עולה בין 70 ל120
אצלי בביתר זה עולה 60
אבל דבר אחד הבטריה צונח גם בפעם אחת ונהיה סוללה חלשה@מוטי-ברנד עזור ב”ב מכיר?
-
@מוטי-ברנד עזור ב”ב מכיר?
-
@מוטי-ברנד פרטים?
-
@מוטי-ברנד פרטים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
(לייק)